دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

تجلیل رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران آذرشهر از دانشگاه آزاد اسلامی ممقان

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان آذرشهر با حضور در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ممقان در دیدار با هیات رئیسه و کارکنان دانشگاه از تلاش‌ها و خدمات این مجموعه در راستای رسیدگی به امور شاهد و ایثارگران قدردانی کرد.
کد خبر : 53009

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان آذرشهر در جلسه هماهنگی امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی واحد ممقان گفت: ارزش‌های شهدا و ایثارگران توسط مردم، مسئولان و به‌ویژه یادگاران شهدا و ایثار گران باید حفظ و حراست شود.


فیض اله فتحی‌پور افزود: قشر دانشجوی ما باید در تمامی زمینه‌های ارزشی، الگو بوده و با وقار علوی و حجاب فاطمی و اخلاق نبوی در جامعه حاضر شود.


وی با توجه به نزدیکی ایام اربعین حسینی و یادآوری مصائب اهل بیت (ع) اظهار کرد: روزگاری صدای «هل من ناصر ینصرنی» امام حسین (ع) را حلقوم بریده شهیدان کربلا لبیک گفت و در عصر حاضر ندای حسینی امام راحل را شهدای ما لبیک گفتند و از جان و مال و ناموس خود در راه صیانت از اسلام و آرمان‌های الهی معمار کبیر انقلاب اسلامی گذشتند و جان خویش در طبق اخلاص نهاده و به لقای پروردگارشان نائل آمدند و وظیفه سنگینی بر دوش ما نهادند که یکی از این وظایف خدمت به یادگاران شهدا و ایثارگران است و ما سنگینی این وظیفه را بردوش خود کاملا احساس می‌کنیم و سعی بر آن داریم با همکاری نهادهای مختلف این وظیفه خطیر و امر مهم را بخوبی به سر منزل مقصود برسانیم و ادای دین کنیم.


فتحی‌پور افزود: البته نقش دانشگاه آزاد اسلامی در انجام این وظیفه مهم بسیار چشمگیر است و ارتقای کیفیت علمی و آموزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر تلاش مضاعف مسئولان این نهاد بزرگ علمی کشور را نمایان‌تر می‌سازد و بحق دانشگاه آزاد اسلامی واحد ممقان به شایستگی از عهده این خدمت برآمده است.


وی با اهدای یک جلد قرآن نفیس به حبیبه چرچیلی مسئول ستاد شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی واحد ممقان، از خدمات این مجموعه در قبال رسیدگی به امور دانشجویان شاهد و ایثارگر و همکاری با بنیاد شهید و امور ایثارگران قدردانی و تشکر کرد.


جلسه هماهنگی امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی واحد ممقان به همت حوزه معاونت اداری و مالی این دانشگاه برگزار شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته