دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 آبان 1399 - 13:34

برگزاری رویداد آنلاین حل مسئله با موضوع ورزش، تندرستی و فناوری در دانشگاه آزاد اسلامی

رویداد آنلاین حل مسئله با موضوع ورزش، تندرستی و فناوری با همکاری پارک علم و فناوری و مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می شود.
کد خبر : 529786

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی و پارک علم و فناوری دانشگاه در نظر دارند با همکاری برخی از مراکز علمی و ورزشی، رویداد آنلاین را با موضوع ساخت و حمایت از اپلیکیشن‌های ورزشی برگزار کنند.


این رویداد با عنوان «رویداد آنلاین حل مساله با موضوع ورزش، تندرستی و فناوری» از 25 مهرماه تا 15 آذرماه 1399 با هدف طراحی اپلیکیشن برای شناسایی و ارزیابی حرکات ورزشی برگزار خواهد شد. علاقه‌مندان می‌توانند طرح‌های خود را در قالب فیلم و عکس از نمونه اولیه و پروتوتایپ تا 10 آذرماه ارسال کنند.


به اپلیکیشن برتر در هر موضوع جایزه ویژه اهدا خواهد شد و طرح‌های برتر از حمایت‌های مالی و معنوی پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی و فرصت مشارکت و عقد قرارداد با مرکز ورزش دانشگاه آزاد اسلامی برخوردار خواهند شد.


علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس Park.iau.ir مراجعه کنند و طرح‌های خود را به ایمیل varzesh.park@gmail.com ارسال کنند.


انتهای پیام/4040/


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب