دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 آبان 1399 - 08:06
عطارزاده:

توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان و مراکز تحقیقاتی اولویت دانشگاه آزاد اسلامی است

رئیس کمیسیون تخصصی و عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان، اولویت نخست این دانشگاه را گسترش و توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان و مراکز تحقیقاتی عنوان کرد.
کد خبر : 529616
13990817 (2).jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از بندرعباس، علی عطارزاده در حاشیه نشست معاونان و کارشناسان عمرانی مراکز و واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی که به صورت مجازی برگزار شد، گفت: بهبود کیفیت بهره‌برداری از فضاهای آموزشی، پژوهشی، رفاهی، ورزشی برای استفاده دانشجویان باید در اولویت کار مسئولان فنی و عمرانی دانشگاه‌ها قرار گیرد.


وی تأکید کرد: با توجه به کمبود فضای آموزشی و سهولت دسترسی افراد کم توان جسمی از امکانات مجموعه دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان  هرمزگان، بررسی مداوم  و بهبود ایمنی ساختمان‌ها امر بسیار مهمی است.


رئیس کمیسیون تخصصی عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان با بیان اینکه دانشجویان و افراد با کم‌توان جسمی باید مانند سایران  از فضاها و امکانات دانشگاه آزاد اسلامی به راحتی استفاده کنند، توجه به صرفه‌جویی و کاهش مصرف انرژی با اصلاح و بازسازی ساختمان‌های دانشگاه را یکی دیگر از فعالیت‌های پیش‌ روی مدیران فنی و عمرانی  اعلام کرد.


 عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس بیان کرد: توسعه مراکز تحقیقاتی و پژوهشی در راستای توسعه علمی و فنی در دانشگاه و کسب درآمدهای غیرشهریه‌ای از موارد مهم و مورد توجه در اجرای پروژه‌های عمرانی است.


عطارزاده تشریح کرد: سیاست کلان سازمان مرکزی بر راه‌اندازی  پروژه‌های عمرانی در راستای توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان و ایجاد مراکز تحقیقاتی بر مینای استفاده از ظرفیت دریامحور بودن  استان هرمزگان در حوزه شیلات، محیط زیست، دریانوردی و کشاورزی است.


انتهای پیام/4078/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته