مزیتهای پادکست رسانهای چیست؟
به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از تبریز، در راستای اجرای دوشنبههای وبیناری باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز، وبینار آموزشی «پادکست و کاربردهای آن» با محور بازاریابی محتوا برگزار شد.
رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز با اشاره به برگزاری وبینار آموزشی پادکست بهعنوان رسانهای برای اشتراکگذاری ایدهها اظهار کرد: صنعت پادکست یکی از تکنولوژیهای نوپا بوده و رادیویی است که در آن زمان، سرعت پخش و نوع برنامه دست خودمان است.
فاتحعلی عیدی افزود: مهمترین مزیت پادکست سهولت گوشدادن به آن هنگام پیادهروی، کارکردن، ورزش، هنگام مواجهه با ترافیک و مسافرت با وسایل نقلیه عمومی است؛ بنابراین گوش کردن به محتوای پادکست استفاده بهینه از زمان نیز محسوب میشود.
وی یادآور شد: موضوعاتی مانند آموزش، کارآفرینی، ایدهپردازی، مهارتافزایی، بازاریابی و تبلیغ کسب و کار از طریق ارائه پادکست قابل حصول است و تولید پادکست با رعایت موازین اخلاقی و انسانی مجوز یا مدرک یا بودجه خاصی نیاز ندارد.
رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز بیان کرد: در این وبینار هاتف پوررشیدی دکتری علوم و ارتباطات به تدریس پرداخت و موضوعاتی مانند آمادهسازی پادکست و تهیه محتوا، ضبط صدا، تدوین و انتشار و آپلود آن مطرح کرد.
عیدی بر ضرورت آشنایی دانشجویان و اعضای باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان و انجمنهای علمی دانشجویی با ابزارها و رسانههای نوین تأکید کرد و توضیح داد: تولید پادکست راهی برای شفاف اندیشیدن، کسب مهارت صحبت کردن، تقویت قوه تخیل و تصویرسازی و وسیلهای برای همراه کردن و ایجاد ارتباط با افراد است.
انتهای پیام/4078/4062/
انتهای پیام/