دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

صدرنشینی مجدد آبی‌های خوزستان/ استیماچ با سپاهان در لیگ هم باخت

شاگردان عبدالله ویسی در روزی که سپاهانی‌ها در خانه گسترش فولاد باختند با پیروزی در خانه راه‌آهن صدرجدول رده‌بندی لیگ را از دست برادر بزرگتر خود خارج کردند.
کد خبر : 52913

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران عصر امروز (یکشنبه) با برگزاری سه دیدار آغاز شد که در نخستیم دیدار تیم‌های سیاه‌جامگان مشهد و صبای قم از ساعت ۱۴:۳۰ امروز در ورزشگاه ثامن مشهد به مصاف یکدیگر رفتند که در این بازی شاگردان علی دایی با حساب ۲ بر یک برنده شدند.


ابوالفضل ابراهیمی (۱۵) و جلال الدین علی محمدی (۵۵) برای صبا گلزنی کردند و تنها گل تیم سیاه‌جامگان را احمد امیر کامدار (۸۴) به ثمر رساند. صبای قم با این برد ۲۲ امتیازی شد و موقتا به رده سوم جدول رده‌بندی صعود کرد.


دومین دیدار را از ساعت ۱۵ تیم‌های گسترش فولاد تبریز و سپاهان اصفهان در خانه گسترش برگزار کردند که این بازی را تیم گسترش فولاد با حساب یک بر صفر به سود خود به پایان رساند. شهرام گودرزی در دقیقه ۱۵ دروازه تیم سپاهان را باز کرد.


گسترش فولاد با این پیروزی ارزشمند ۲۰ امتیازی شد و در رده پنجم جدول قرار گرفت. تیم سپاهان هم با پذیرش سومین باخت از رده پنجم به رده ششم سقوط کرد.


در آخرین دیدار تیم فوتبال راه آهن تهران از ساعت ۱۵:۱۵ در ورزشگاه شهدای شهر قدس پذیرای تیم استقلال صنعتی خوزستان بود که این بازی با پیروزی یک بر صفر شاگردان عبدالله ویسی به پایان رسید. مهدی زبیدی در دقیقه ۷۲ تنها گل این دیدار را به ثمر رساند.


استقلال خوزستان با این پیروزی خارج از خانه جمع امتیازات خود را به عدد ۲۶ رساند و بار دیگر صدر جدول را موقتا از چنگ استقلال تهران در آورد. استقلال تهران با ۲۵ امتیاز در رده دوم قرار دارد.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته