دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 آبان 1399 - 09:54
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بندرلنگه:

تعرض به حریم دانشگاه قابل پذیرش نیست‎

رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرلنگه گفت: دانشگاه محل کسب علم و ترویج و تبادل فرهنگ است و تعرض به حریم دانشگاه هرگز قابل‌پذیرش نیست.
کد خبر : 528863
دکترصباحی زاده.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از بندرلنگه، محمود صباحی‌زاده با توجه به حمله تروریستی به دانشگاه کابل و کشته و زخمی‌شدن شماری از دانشجویان افغانستانی با محکوم کردن این عملیات تروریستی و ابراز همدردی با مردم افغانستان و خانواده‌ دانشجویان اظهار کرد: در همه جای دنیا دانشگاه دارای جایگاه ویژه‌ای است؛ زیرا دانشگاه محل کسب علم و ترویج و تبادل فرهنگ بوده و تعرض به حریم دانشگاه هرگز قابل پذیرش نیست.


رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرلنگه در جمع دانشگاهیان بیان کرد: پروژه ایجاد هراس توسط داعش در منطقه ریشه در سیاست‌های غربگرایانه دارد؛ زیرا آنان توسط عوامل خود سعی در به وجود آوردن اغتشاش و بی‌نظمی در منطقه دارند تا خود را به عنوان ناجی ملت‌ها معرفی کرده و زمینه حضور خود  برای غارت سرمایه‌های کشورهای منطقه  را به وجود آورند.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرلنگه تأکید کرد: ملت ایران به‌ویژه جامعه دانشگاهی همیشه در کنار ملت افغانستان به‌عنوان کشور دوست و برادر خواهد بود و  آماده تبادل هرگونه اطلاعات و تجربه در زمینه‌های مختلف علمی و پژوهشی و دانشگاهی میان دو کشور دوست و برادر هستیم.


انتهای پیام/4117/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته