دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 مهر 1395 - 11:16

رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان قم حمله به مردم عزادار افغانستان را محکوم کرد

رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان قم حمله به مردم عزادار شیعه در شهر های کابل و بلخ افغانستان را به شدت محکوم کرد و گفت : این اقدامات غیر انسانی و تروریستی در ایام سوگواری حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) با هدف ایجاد تفرقه مذهبی و گسترش فرقه گرایی و افراطی گری و جدایی امت اسلامی است .
کد خبر : 125305

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از قم،دکتر محمد سالار کسرایی ضمن ابراز همدردی با مردم بی دفاع و بویژه دانشجویان افغانستانی مقیم ایران و بازماندگان قربانیان این حوادث غمبار تروریستی افزود:کشتار عزاداران بی دفاع در افغانستان نشان دهنده نگرانی تروریست های منطقه از ایجاد امت اسلامی و با هدف ایجاد تفرقه مذهبی و گسترش فرقه گرایی است.


رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان قم آگاهی امت اسلامی و ضرورت همکاری و گستره منطقه ای برای رویارویی با پدیده تروریسم را مورد تاکیدقرار داد و گفت:تقویت همکاری ها علیه تروریسم و به خصوص داعش به نفع منطقه و جهان است و وحدت و اتحاد و همه مذاهب در مبارزه با تروریسم بسیار موثر خواهد بود.


وی در پایان افزود: اینجانب ضمن محکوم نمودن و اعلام تاسف و تالم از بروز این حادثه اجر جزیل برای شهدا و صبر جمیل برای بازماندگان را از درگاه ایزد منان مسئلت می نمایم.


به گزارش آنا ، انفجار بمب در مراسم عاشورای حسینی در ولایت بلخ در شمال افغانستان دهها کشته و زخمی بر جای گذاشته است. این دومین حمله به مراسم عزاداری حسینی در افغانستان است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته