دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 آذر 1394 - 15:32

پایگاه بسیج حقوقدانان در دانشگاه آزاد اسلامی تاکستان افتتاح شد

پایگاه بسیج حقوقدانان در دانشگاه آزاد اسلامی تاکستان به مناسبت هفته بسیج افتتاح شد.
کد خبر : 52849

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، در سومین روز از هفته بسیج، در مراسمی با حضور آیت الله اسلامی نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه شهرستان تاکستان، دکتر افروز دادستان دادسرای عمومی شهرستان تاکستان و انقلاب، بهرامیان رئیس سازمان بسیج حقوقدانان، سرهنگ منصوری معاون نیروی انتظامی شهرستان و جمع کثیری از استادان و دانشجویان رشته حقوق، پایگاه بسیج حقوقدانان در دانشگاه آزاد اسلامی تاکستان افتتاح شد.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی تاکستان با تبریک به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج مستضعفین از میزبانی این واحد در برگزاری مراسم افتتاحیه پایگاه بسیج حقوقدانان ابراز خرسندی کرد و گفت: تاسیس این پایگاه را به عنوان فرصتی نو برای دانشجویان و استادان مغتنم می‌دانیم. سوابق فعالیت این نهاد در سایر دانشگاه‌ها بیانگر این است که زمینه آموزش های عملی را برای دانشجویان مهیا می‌کند. ارتباط دانشجویان رشته حقوق با نهادها و مراکز مرتبط خارج از دانشگاه منجر به ارتقا کیفیت آموزشی‌های تئوری خواهد شد.


عباس جهان‌بخشی با توجه به تاکید آیت‌الله هاشمی و دکتر میرزاده ریاست دانشگاه درباره عدم برخورد سیاسی با تشکل‌ها و لزوم حمایت همه‌جانبه از همه تشکل‌های دانشگاه،‌ خاطرنشان کرد: خوشبختانه در مدتی که دانشگاه با مدیریت جدید اداره می‌شود، موفق شدیم این نوع نگاه حمایتی را در عمل نیز ثابت کنیم که نشانه بارز آن انتخاب بسیج دانشجویی واحد تاکستان به عنوان پایگاه منتخب از بین 90 پایگاه بسیج استان است که این مهم مگر با همکاری دو طرفه بسیج و مدیریت دانشگاه محقق نمی‌شد.


وی ابراز امیدواری کرد، بسیج حقوقدانان واحد نیز در همکاری با دانشگاه در امر خدمت رسانی و ارتقا کیفیت دانشجویان ممتاز باشد.


در پایان مراسم بعد از بیانات آیت‌الله اسلامی و دکتر افروز، پایگاه مقاوت بسیج حقوقدانان دانشگاه آزاد اسلامی تاکستان افتتاح شد.



انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب