دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 آبان 1399 - 11:04

سرپرست دفتر تدوین استاندارد و تعرفه خدمات سلامت وزارت بهداشت منصوب شد

مهدی یوسفی به عنوان سرپرست دفتر تدوین استاندارد و تعرفه خدمات سلامت وزارت بهداشت منصوب شد.
کد خبر : 528446
photo_2017-11-21_10-19-46.jpg

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، قاسم جان بابایی معاون درمان وزیر بهداشت در حکمی، مهدی یوسفی را به عنوان سرپرست دفتر ارزیابی فناوری‌های سلامت، تدوین استاندارد و تعرفه خدمات سلامت وزارت بهداشت منصوب کرد.


در این حکم خطاب به سرپرست جدید دفتر مذکور آمده است:


امید است با سیاست‌گذاری، تولید شواهد، ساماندهی و مدیریت عملکرد و ارتقای دانش و نظارت بر عملکرد واحدهای تابعه، مدیریت اطلاعات و ارائه برنامه استراتژیک و برنامه عملیاتی در حوزه‌های زیر در راستای تحقق اهداف نظام سلامت فعالیت نمایید:


_ ارزیابی فناوری سلامت برای تمام محصولات دانشی قبل از مجوز ورود به عرصه سلامت کشور بر مبنای هزینه اثربخشی و در قالب سطح‌بندی ارائه خدمات سلامت کشور.


_ تدوین راهنماها و استاندارد خدمات سلامت و بازنگری دوره‌ای.


_ بازنگری، تدوین بسته خدمات پایه بیمه‌ای با کمک افراد خبره، سازمان‌ها و حوزه‌های مرتبط بخصوص تدوین Minimal package, Essential package, Benefit package


_ تدوین Clinical Pathway برای بیماری‌های شایع و تلاش جهت اجرایی سازی آن


_ بازنگری و پایش بسته‌های مرتبط در برنامه‌های طرح تحول سلامت باهدف جلوگیری از هزینه‌های فقر زا و کمک به ماندگاری پزشکان در مناطق محروم و توجه ویژه به بیماران خاص و صعب‌العلاج.


_ پیگیری در جهت اجرای کتاب ارزش نسبی با اولویت منطقی کردن هزینه‌ها و تأمین عدالت بین‌رشته‌ای با کمک دبیرخانه شورای عالی بیمه، سازمان برنامه‌وبودجه، نظام پزشکی و سازمان‌های بیمه‌گر.


_ همکاری با معاونت‌های بهداشتی و توسعه مدیریت و منابع وزارت متبوع در جهت اجرای کامل پرونده الکترونیک سلامت و پزشکی خانواده و نظام ارجاع.


_ همکاری در ارتقاء HIS بیمارستان و الکترونیکی شدن خدمات و ارسال اسناد الکترونیک به بیمه‌ها.


_ مدیریت بر تحلیل و توزیع مناسب منابع طرح تحول سلامت


_ همکاری با مرکز مدیریت بیمارستانی و تعالی بالینی جهت اجرایی سازی خدمات دورا پزشکی


انتهای پیام/4148/4129/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته