دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 آبان 1399 - 10:59
در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان؛

مسئول راه‌اندازی مراکز تحقیقاتی «اسانس و گیاهان دارویی» و «ماسه بادی و نمک» معرفی شد

مسئول راه‌اندازی مراکز تحقیقاتی اسانس و گیاهان دارویی و ماسه بادی و نمک در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان معرفی شد.
کد خبر : 528291
IMG_20201105_123359_040.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از کاشان، سید‌اصغر خادم به‌عنوان مسئول راه‌اندازی مراکز تحقیقاتی اسانس و گیاهان دارویی و ماسه بادی و نمک دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان معرفی شد.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کاشان در حکمی سیداصغر خادم را به‌عنوان مسئول راه‌اندازی مراکز تحقیقاتی اسانس و گیاهان دارویی و ماسه بادی و نمک منصوب کرد.


میثم عرب‌زاده در مراسم معرفی خادم با تأکید بر این که مسائل و مشکلات جامعه و دانشگاه  باید در کوتاه‌ترین زمان پیش‌بینی، رصد و برطرف شوند، اظهار کرد: دانشگاه باید میدان عمل و تولید و تبدیل علم به ثروت باشد.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان خاطرنشان کرد: باید فعالیت‌های تحقیقاتی و پژوهشی در اولویت دانشگاه‌ها قرار گیرد تا زمینه رشد علمی جامعه و دانشگاه فراهم و اتکا دانشگاه به شهریه دانشجو کم شود و این شایسته  یک مرکز علمی پویا و کارآفرین است.


این‌ مسئول دانشگاهی گفت: بر همین مبنا باید زمینه حضور و فعالیت برای همه کارکنان و استادان با رویکرد مأموریت‌گرایی فراهم شود تا توانایی‌های علمی و کار‌آفرینی دانشگاه در جامعه به‌منصه ظهور برسد.


این استاد دانشگاه‌ با تأکید بر فعال‌شدن بیش از پیش مراکز تحقیقاتی در دانشگاه ازاد اسلامی کاشان اضافه کرد: این مراکز در کنار فعالیت‌های تحقیقاتی و پژوهشی، باید طراح و مولد باشند؛ چراکه تولیدات این مراکز سبب ایجاد اعتبار برای دانشگاه می‌شود.


 عرب‌زاده گفت: دانشگاه آزاد اسلامی کاشان در راستای حرکت از نظام آموزشی و دانایی‌محور به‌سوی دانشگاه کار‌آفرین و تولید ثروت، ایجاد این مراکز را در دستور کار هیئت‌‌رئیسه دانشگاه قرار داده و در دیدار با فرماندار شهرستان آران و بیدگل که حدود ۵۰ درصد از دریاچه نمک در این شهر‌ستان قرار دارد، موافقت و همراهی مسئولان ان شهرستان را برای همکاری‌های مشترک اخذ کرد.


وی خاطرنشان کرد: شهرستان آران و بیدگل با وجود دریاچه نمک و کویری بودن و شهر قمصر و نیاسر و برزک با داشتن گلستان‌های گل محمدی در نزدیکی کاشان و دانشگاه آزاد اسلامی قرار دارد که با برنامه‌ریزی  این مراکز تحقیقاتی می‌توانیم به اهداف این مراکز امیدوار باشیم.


انتهای پیام/4117/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته