دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 آبان 1399 - 12:44
در گفتگو با آنا تشریح شد؛

مزایا و کارکردهای تور مجازی دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل

سرپرست اداره کل روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل از راه‌اندازی تور مجازی این دانشگاه خبر داد و کارکردها و مزایای آن را تشریح کرد.
کد خبر : 528080
1200-mohandesi.jpg

سعید حاجی‌محمدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا در اردبیل از راه‌اندازی تور مجازی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل خبر داد و اظهار کرد: با توجه به حجم وسیع مراجعات تلفنی علاقه‌مندان به تحصیل در دانشگاه، دانشجویان و خانواده‌ آنها از سایر شهرستان‌ها به‌منظور کسب اطلاع از امکانات و ویژگی‌های این دانشگاه، تصمیم گرفته شد که تمام امکانات و فضای آموزشی را به‌صورت تور مجازی و با قابلیت سهولت در مشاهده در اختیار مخاطبان قرار دهیم.



وی با اشاره به تلاش فراوان کارشناسان روابط عمومی و مدیریت فناوری در راه‌اندازی این تور افزود: دانشجویان و سایر مخاطبان دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل می‌توانند بدون استفاده از هیچ نرم‌افزار جانبی و از طریق گوشی و یا کامپیوتر به آدرس https://tm.iauardabil.ac.ir/ مراجعه کرده و از این تور استفاده کنند.



سرپرست اداره کل روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل درباره دیگر مزایای تور مجازی عنوان کرد: با استفاده از تور مجازی مخاطبان قادرند از هر نقطه جهان و در هر زمان دلخواه از فضای مورد نظر بازدید کنند. در این قابلیت بیننده قادر است کارگردانی تماشای مکان‌های مورد نظر را در فضای مورد نظر در اختیار بگیرد و همه این موارد موجب می‌شود، مخاطب مشتاق به دیدن مکان‌های مورد نظر از نزدیک شود.


انتهای پیام/4103/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته