دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 آبان 1399 - 10:49
حجت‌الاسلام قاضی‌زاده تأکید کرد؛

لزوم ایجاد جریان گفتمان برای مقابله با توطئه‌ دشمنان اسلام

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر بر ضرورت ایجاد جریان گفتمان برای مقابله با توطئه‌ دشمنان انقلاب و اسلام در جامعه تأکید کرد.
کد خبر : 528038
DSC_8344 (Copy).JPG

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از بوشهر، حجت‌الاسلام سیدمهدی قاضی‌زاده در نشست تخصصی «گفتمان نبوی»، هدف از برگزاری این نشست‌ را ظهور و بروز تفکرات و نگاه استادان و دانشجویان به مسائل و مباحث برشمرد و اظهار کرد: باید نظر همگان مورد تحلیل و بررسی قرار گیرد تا ضمن رفع چالش‌ها بتوانیم نتایج ارزشمندی را برای تعالی امور از دل این جلسات استخراج کنیم.


وی با تأکید بر لزوم ایجاد جریان گفتمان برای مقابله با توطئه‌ دشمنان انقلاب و اسلام در جامعه عنوان کرد: رواج گفتمان در جامعه یکی از شاخص‌های توسعه‌یافتگی آن است و ارتقای سطح گفتمان نیز نشانگر ارتقای توسعه‌یافتگی محسوب می‌شود.


مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر با تأکید بر اینکه قرآن کریم بهترین معرف سیره پیامبر گرامی اسلام صلی‌‌الله و علیه و آله و سلم است و خُلق و زندگی فردی و اجتماعی نبی مکرم اسلام را به‌عنوان الگو معرفی می‌کند، چنین توضیح داد: الگو و مقتدا نیاز وجودی و همیشگی انسان است و خداوند متعال با تأیید این نیاز، نمونه‌های واقعی و کاملی را برای هر زمان به‌صورت فعال و زنده به انسان معرفی و در اختیار آنان قرار داده است.


 قاضی‌زاده با بیان اینکه مسیر سعادت طی نخواهد شد، مگر با داشتن یک الگو، مقتدا، راهبر و راهنما، بیان کرد: این الگوست که با هدایتگری و روشنگری مسیر صحیح از ناصحیح و سره از ناسره را مشخص خواهد کرد.


به گزارش آنا، شرکت‌کنندگان در نشست «گفتمان نبوی» با قرائت آیاتی از قرآن مجید مباحثی مانند معجزات نبی اکرم اسلام صلی‌الله و علیه و آله و سلم، مقام احدیت، دلیل واسطه آفرینش بودن آن حضرت، الگو و اسوه بودن ایشان و موضوعاتی مانند اعتماد نداشتن، دلایل رواج حرام در جوامع را به بحث و گفتگو گذاشتند.


انتهای پیام/4078/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته