دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 آبان 1399 - 14:58
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی میناب:

تشکل‌های دانشجویی بازوان توانمند دانشگاه‌ها هستند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میناب گفت: تشکل‌های دانشجویی بازوان توانمند دانشگاه‌ها هستند و فعالیت‌ آنها در راستای فراهم آوردن بستری مناسب برای حضور دانشجویان در عرصه‌های مختلف سیاسی است.
کد خبر : 527702
3.33.09.jpeg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از میناب، باقر بارانی‌نیا در دیدار و گفتگوی اعضای شورای مرکزی انجمن اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی واحد میناب اظهار کرد: تشکل‌های دانشجویی بازوان توانمند دانشگاه‌ها هستند و فعالیت‌های آنها در راستای اسلامی شدن دانشگاه‌ها و فراهم آوردن بستری مناسب برای حضور دانشجویان در عرصه‌های مختلف سیاسی بر اساس تفکر و گرایش‌های مختلف به‌منظور تقویت نظام و انقلاب است.


وی افزود: تشکل‌های اسلامی سیاسی دانشجویان ازجمله مراکزی در دانشگاه آزاد اسلامی هستند که می‌توانند در چارچوب قانون و مقررات فعالیت‌های سیاسی داشته باشند و حضور فعال آنان می‌توانند نقش بسزایی در توسعه فرهنگی دانشگاه داشته باشند.



رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میناب اضافه کرد: فعالیت‌های دانشجویی یکی از ارکان اصلی و رسالت دانشگاه‌هاست که دانشگاه آزاد اسلامی در این زمینه از تشکل‌های دانشجویی حمایت ویژه‌ای دارد.


بارانی‌نیا تأکید کرد: فعالان دانشجویی باید در راستای برنامه‌های دانشگاه و حفظ ارزش‌های نظام و انقلاب فعالیت کنند و از طریق نشریات دانشجویی و فضای مجازی صدای دانشجویان را به مسئولان برسانند.


انتهای پیام/4121/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب