دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 آبان 1399 - 11:47
رئیس شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان:

30 طرح در مرحله نهایی جشنواره فن‌آفرینی شیخ بهایی با هم رقابت خواهند کرد/ اختتامیه به صورت حضوری در اصفهان برگزار می‌شود

جعفر قیصری گفت: براساس داوری‌های صورت گرفته 70 طرح وارد مرحله نیمه نهایی شدند. در ادامه 30 طرح وارد مرحله نهایی شده و آماده هستیم تا جشنواره را در روزهای 28 و 29 آبان ماه برگزار شود.
کد خبر : 527617
قیصری.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه آموزشی و پژوهشی گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، جعفر قیصری صبح امروز در نشست خبری آنلاین گفت: جشنواره فن آفرینی شیخ بهایی اولین رویداد فن آفرینی کشور است که از 17 سال پیش در شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان آغاز به کار کرد.


وی افزود: این جشنواره با هدف توسعه فرهنگ کارآفرینی و فن آفرینی راه اندازی شده است.


رئیس شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان گفت: خوشبختانه این جشنواره باعث شده که پارکهای علم و فناوری در کشور فعالیت خود را آغاز کنند این پارکها اکنون نقش های خوبی در توسعه کارآفرینی دارند.


قیصری ادامه داد: در جشنواره امسال به توسعه محصولات دانش بنیان، معرفی محصولاتی که بخشی از بازار را به دست آورده‌اند یا شرکت‌هایی که برای حل مسائل گام برداشته‌اند، امتیاز ویژه داده شده است.


وی با بیان این آمار که امسال 500 طرح به جشنواره آمده است، گفت: داوری‌ها در سه مرحله انجام می‌شود. براساس داوری‌های صورت گرفته 70 طرح وارد مرحله نیمه نهایی شدند. 30 طرح وارد مرحله نهایی شدند و آماده هستیم تا جشنواره را در روزهای 28 و 29 آبان ماه برگزار شود. البته با رعایت پروتکل‌ها داوری حضوری برای انتخاب طرح‌های نهایی انجام شد.


قیصری ادامه داد: معرفی این 30 طرح در قالب فیلم و کلیپ به صورت مجازی در جشنواره ارائه می‌شود. اختتامیه هم به صورت حضوری در اصفهان برگزار می‌شود.


انتهای پیام/4040/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته