دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 آذر 1394 - 14:01
مسئول بسیج اساتید دانشگاه آزاد مرکز سنقر و کلیایی معارفه شد؛

مرکز دانشگاهی که صددرصد اساتیدش عضو فعال بسیجند

جلسه معارفه مسئول بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی مرکز سنقر و کلیایی برگزار شد.
کد خبر : 52745

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، سید محمدجعفر هاشمی مسئول بسیج اساتید در جلسه معارفه، برگزاری مستمر جلسات حلقه‌های صالحین و با توجه به مهمترین مسائل روز، برگزاری مراسم‌ مختلف با محوریت مسائل مربوط به بسیج، شرکت در مراسم راهپیمایی مربوط به 9 دی، 22بهمن ماه، روز قدس ،13 آبان و دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران و برگزاری نمایشگاه دفاع مقدس، کنگره شهدای دانشجوی شهرستان سنقر و کلیایی، غبارروبی مزار شهدای گمنام و کمک و حمایت از برنامه‌های بسیج دانشجویی را از برنامه‌های خود اعلام کرد.


مسئول بسیج اساتید مرکز سنقر و کلیایی تصریح کرد: 100درصد استادان هیات علمی این دانشگاه عضو فعال بسیج هستند.


در ادامه رئیس بسیج اساتید استان کرمانشاه بسیج را یادگار امام خمینی(ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و تاسیس بسیج را در زمان قبل از جنگ تحمیلی بیانگر آینده نگری امام(ره) دانست و اظهار کرد: اخلاص در عمل عصاره رفتار بسیج است.


دکتر حسین آبادی گفت: دلیل موفقیت بسیج در هر صحنه ای که ورود پیدا می کند اخلاص در عمل است.


وی بیان کرد: حضرت امام خمینی (ره) بارها به بسیجی بودن خودشان افتخار کرده بود و از خداوند متعال درخواست کرده بودند که با بسیجیان محشور شوند.


آبادی اعلام کرد: بسیج اساتید به عنوان یک قشر خاص و نخبه به تعبیر مقام معظم رهبری فرماندهان جنگ نرم در هر زمانی باید متوجه رفتارخود باشند و یک مسلمان عاقل کسی است که این ویژگی را داشته باشد و یک بسیجی باید بداند در چه مرحله از زمان قرار دارد. در زمان جنگ وظیفه یک بسیجی خوب جنگیدن و اکنون یک بسیجی باید از چه سلاحی استفاده کند.


وی خاطرنشان کرد: هر جنگی سلاح خودش را دارد و برای دفاع نیز باید سنگر مناسب با سلاح دشمن داشته باشیم. بسیجی باید بصیرت داشته باشد.


در پایان جلسه نیز حکم انتصاب هاشمی به عنوان مسئول بسیج اساتید واحد سنقر و کلیایی به وی ابلاغ شد.





انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب