دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 آذر 1394 - 13:49

فرمانده سپاه همدان: با مطالبه‌گری، همکاری و انتقاد، با دولت همدلی می‌کنیم

فرمانده سپاه انصارالحسین استان همدان تاکید کرد: فلسفه تشکیل بسیج در دانشگاه‌ها، اسلامی شدن دانشگاه‌هاست و این به معنی پیاده سازی اصول و مبانی ارزشهای عالی و متعالی اسلامی است.
کد خبر : 52736

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، سردار غلامعلی ابوحمزه در نشست مشترک با روسای دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی شهرستان اسدآباد که در محل دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد، گفت: در سال دولت و ملت، همدلی و همزبانی، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با استفاده از بیانات زیبای مقام معظم رهبری در چهار محور مطالبه گری، همکاری و پشتیبانی، انتقاد سازنده و مراقبت از خطوط قرمز نظام اسلامی با کارگزاران دولت و مسئولان نظام تعامل خواهد داشت.


فرمانده سپاه انصارالحسین استان همدان در این نشست که به منظور ارائه راهکارهای تعامل هر چه بیشتر در حوزه‌های فرهنگی، علمی، پژوهشی و آموزشی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با دانشگاه آزاد اسلامی در اسدآباد برگزار شد، افزود: در راستای اجرایی شدن و نهادینه کردن منویات مقام معظم رهبری تمام ظرفیت‌های این نهاد انقلابی را به کار خواهیم بست.


دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان همدان خاطرنشان کرد: بنا بر بیانات مقام معظم رهبری، نظام اسلامی حول چهار محور نماز، زکات، امر به معروف و نهی از منکر شکل می‌گیرد و درباره امر به معروف و نهی از منکر، استادان دانشگاه‌ها می‌توانند در زمینه تذکر لسانی ورود پیدا کنند.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسدآباد نیز در این نشست گفت: این واحد دانشگاهی پرچمدار برنامه های فرهنگی در شهرستان اسدآباد است و راه اندازی کانون قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی در دو بخش خواهران و برادران با هدف توسعه مباحث مرتبط با دین مبین اسلام و اهل بیت (ع)، از جمله این برنامه‌ها بوده است.


ایرج حیدری تاکید کرد: برنامه ریزی و ارائه درس آشنایی با مبانی دفاع مقدس به عنوان واحد درسی و گنجاندن آن در تقویم آموزشی دانشجویان از دیگر فعالیت‌های این واحد دانشگاهی است که همین امر، زمینه آشنایی هرچه بیشتردانشجویان با فضای جبهه و جنگ و انتقال فرهنگ شهید و شهادت را فراهم کرده است.


در ادامه این نشست مسئولان بسیج و روسای مراکز آموزش عالی در شهرستان به بیان دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود درباره مسایل مختلف فرهنگی و آموزشی پرداختند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته