دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 آبان 1399 - 10:58
عضو شورای شهر تهران:

تلفات کرونا در تهران از همه شهرها بیشتر است/ لزوم اتخاذ تصمیمات ویژه برای پایتخت

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: با توجه به این‌که میزان فوتی‌ها و مبتلایان کرونایی در پایتخت به لحاظ عددی از تمام شهرها بیشتر است ضرورت ایجاب می‌کند که دولت تصمیمات ویژه‌ای را در این خصوص اتخاذ کند.
کد خبر : 527298
_شورای_اسلامی_شهر_تهران_-_96_08_02_-_19-e1558773587839.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، حجت نظری در جلسه امروز شورای اسلامی شهر تهران در ارتباط با موضوع تعطیلی پایتخت با توجه به شرایط کرونایی موجود اظهار کرد: با توجه به این‌که میزان فوتی‌ها و مبتلایان کرونایی در پایتخت به لحاظ عددی از تمام شهرها بیشتر است ضرورت ایجاب می‌کند که دولت تصمیمات ویژه‌ای را در این خصوص اتخاذ کند.


وی ادامه داد: این‌که این اتفاق نمی‌افتد (تعطیلی تهران) و آقای رئیس جمهور در هیچ مراسم افتتاحی حضور پیدا نمی‌کند و در هیچ جمعی به جز جمع کاملاً کنترل‌شده هیئت وزیران آن هم به‌صورت مقطعی حضور پیدا می‌کند این شائبه را به‌وجود می‌آورد که آیا جان رئیس جمهور از بقیه مردم  مهم‌تر است و آیا خون رئیس جمهور از خون بقیه مردم رنگین‌تر است. اگر نیست دولت بیاید و تعیین و تکلیف کند و در یک مدت محدودی شهر تهران و کلانشهرها را تعطیل کند.


این عضو شورای اسلامی شهر تهران با بیان این‌که در صورت تصمیم برای تعطیلی شهر باید مبادی خروجی شهر نیز بسته شود نیز گفت: در صورتی‌که مبادی خروجی شهر بسته نشود با تعطیلی شهر مردم به مسافرت رفته و باعث تبادل ویروس کرونا در بین شهرها می‌شوند.


وی تصریح کرد: در صورتی‌که این دو اتفاق توأمان رخ ندهد هیچ اتفاق مثبتی برای جلوگیری از شیوع و ابتلای شهروندان به ویروس کرونا انجام نخواهد شد؛ لذا من تقاضا می‌کنم از دولت محترم که هم به تعطیلی تهران و کلانشهرها رأی دهند و هم تمهیدات ممنوعیت خروج از این شهرها را هم فراهم کنند.


انتهای پیام/4105


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته