دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

کارگاه آموزشی سمینار مدیریت ایمنی کار و بهداشت در واحد میانه برگزار می‌شود/ فردا، پایان ثبت نام

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه گفت:یک دوره سمینار و کارگاه آموزشی مدیریت ایمنی کار و بهداشت 18001 با عنوان «تشریح الزامات و مستند سازی سیستم مدیریت بهداشت و ایمنی حرفه ای ISO/OHSAS 18001 و ISO/14001» در محل سالن اجتماعات واحد میانه برگزار خواهد شد.
کد خبر : 52691

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر علی فرامرزی اظهار کرد: ثبت نام کارگاه آموزشی مدیریت ایمنی کار و بهداشت 18001 از 16 آبان ماه آغاز شده است و تا تاریخ 9 آذر 94 ادامه دارد و از روز پنجشنبه 12 آذر به مدت دو روز برگزار خواهد شد.


وی ادامه داد: شرکت برای همه رشته‌های مهندسی صنایع، مکانیک IT، عمران، معماری، مدیریت بهداشت و مواد غذایی، تربیت بدنی و همه رشته‌های مرتبط آزاد است و در پایان دوره، گواهینامه معتبر از سوی شرکت AGS به شرکت کنندگان اعطا می‌شود.


فرامرزی در تشریح الزامات و مستندسازی سیستم مدیریت بهداشت و ایمنی حرفه ای بیان کرد: در سال 1998 کمیته‌ای متشکل از انیستیتو استاندارد بریتانیا، شرکت‌های اصلی گواهی‌دهنده آمریکا و سایر سازمان‌های بین المللی استاندارد تشکیل شد.


عضو هیات علمی واحد میانه، هدف این سازمان‌های بین‌المللی را تهیه و تدوین استانداردی واحد خواند و افزود: ارزیابی بهداشت حرفه ای و ایمنی کار، حاصل یکی شدن الگو قبلی و استاندارد قابل ممیزی بوده و این استاندارد بحث پیشرفته‌ای از HSE را نیز شامل می‌شود.



انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب