دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 آذر 1394 - 17:16

رقابت ۲۱۰ شرکت‌کننده در بیست و یکمین دوره مسابقات حفظ و قرائت قرآن کریم واحد اراک + اسامی برندگان

بیست و یکمین دوره مسابقات حفظ و قرائت قرآن کریم در ۳ بخش تحقیق، ترتیل و حفظ قرآن کریم ویژه خواهران و در ۴ بخش ترتیل، تحقیق، حفظ و اذان ویژه برادران در شهرک دانشگاهی امیرکبیر واحد اراک با حضور دانشجویان، کارکنان و استادان در دو نوبت برگزار شد.
کد خبر : 52640

به گزارش خبرنگار آنا، دکتر علیرضا نظام آبادی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک در حاشیه بازدید از برگزاری این مسابقات گفت: این دوره از مسابقات که با همت کانون قرآن و عترت دانشگاه و با همکاری معاونت دانشجویی فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک برگزار شده است؛ با هدف ترویج فرهنگ قرآنی در بین دانشجویان، استادان و کارکنان است.


رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی با بیان اینکه در این مرحله از مسابقات دانشجویان، استادان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی اراک و زیر مجموعه‌های این دانشگاه شرکت می‌کنند، افزود: استقبال از مسابقات قرآنی مطلوب است و برای تشویق این عزیزان از شورای فرهنگی خواسته‌ایم طبق بخشنامه‌های سازمان مرکزی ‌‌نهایت همکاری را در برگزاری باشکوه مسابقات قرآنی داشته باشند.


دبیر هیأت امنای استان مرکزی گفت: مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی به ترویج فرهنگ قرآنی و اهل بیت (ع) در دانشگاه نگاه ویژه‌ای دارد. دانشجویان امروز، مدیران فردا خواهند بود و به همین دلیل تربیت مدیران آشنا با قرآن و فرهنگ قرآنی حائز اهمیت است.


نظام آبادی گفت: امید است با بسترهای مناسب و برنامه ریزی کامل و منسجمی که در دانشگاه‌ها به خصوص دانشگاه آزاد اسلامی اراک وجود دارد بتوانیم در مسائل دینی و فرهنگی مشابه مسائل دیگر نیز تلاش مضاعف داشته باشیم.


به گزارش آنا، در این مرحله تعداد ۲۱۰ نفر از شرکت کنندگان با یکدیگر به رقابت پرداختند که نتایج به دست آمده به شرح زیر اعلام می‌شود:


نفرات بر‌تر این دوره از مسابقات در بخش استادان: علی شیخی مهرآبادی در رشته تحقیق رتبه اول، زهرا باقری اصل رتبه اول ودر رشته ترتیل: جواد مختاری رتبه اول، رحیم طاهری رتبه دوم و هایده محبی رتبه اول را کسب کردند و در رشته حفظ ۵ جزء: دکتر اسماعیل شادروان رتبه اول، حمید رضایی در رشته حفظ ۱۰ جزء رتبه اول و حمید احمدی در رشته حفظ ۲۰ جزء رتبه اول و ریحانه کوشش کار در رشته حفظ ۱۰ جزء رتبه اول، مریم برخورداری در رشته حفظ ۲۰ جزء رتبه اول و مریم سعیدی در رشته حفظ کل رتبه اول را کسب کردند.


در بخش کارکنان: در رشته ترتیل، احمد فرخی رتبه اول، مریم گنجی رتبه اول، الهه اسکندری رتبه دوم را از آن خود کردند. در رشته تحقیق: محمد رحیم بیرقی رتبه اول، سید احمد حسنی رتبه دوم و احمد اسدی رتبه سوم، در رشته حفظ جزء ۳۰ فتانه گنجی رتبه اول و در رشته اذان عباس صفری رتبه اول و هادی خدادادی رتبه دوم را کسب کردند.


در بخش دانشجویان، در رشته تحقیق: لیلا فراهانی رتبه اول، مهشید پولادمند رتبه دوم، خدیجه نظریان رتبه سوم، آقایان: مهیار قاسمی رتبه اول، ایمان مجلسی منش رتبه دوم، مهدی علم خواه رتبه سوم، در رشته ترتیل: آقایان محمد شریفی رتبه اول، مجید بیات رتبه دوم، محمودمحمودی رتبه سوم، و خانم‌ها شرمین خانمحمدی رتبه اول و میترا عظیم زادگان رتبه دوم، و در رشته حفظ ۵ جزء آقایان: محمد قاسمی رتبه اول، محمد طاهر میرزایی رتبه دوم، و خانم‌ها: زهرا حیدری رتبه اول، خدیجه فتحی رتبه دوم و معصومه کارچانی رتبه سوم، در رشته حفظ ۱۰ جزء: سید عباس میرصادقی رتبه اول و خانم‌ها طیبه ذوالفعلی رتبه اول، در رشته حفظ ۲۰ جزء: آقایان کیومرث ابدالی رتبه اول و خانم فاطمه کرمی رتبه اول، در حفظ جزء ۳۰، آقایان محمد میرزایی رتبه اول، عمران کمانی رتبه دوم و ابوالفضل نادر رتبه سوم و خانم‌ها هناء کارونی رتبه اول، زینب قربانی رتبه دوم و زهرا داود آبادی رتبه سوم، در حفظ کل: حسن یعقوبی رتبه اول و در رشته اذان علیرضا مرادیان رتبه اول، مصطفی مهدی‌نژاد رتبه دوم و حمید احمدی رتبه سوم را کسب کردند.


نفرات اول هررشته به مرحله استانی راه پیدا خواهند کرد و از نفرات اول تا سوم هررشته به تفکیک خواهران و برادران طی برگزاری مراسم اختتامیه‌ای که تاریخ آن متعاقبا اعلام خواهد شد، با اهداء جوایز نفیس و لوح تقدیر تجلیل به عمل خواهد آمد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته