دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 آبان 1399 - 10:06
آنا گزارش می‌دهد؛

رونمایی از سرمربی تیم ملی والیبال در هفته آینده؛ آلکنو در یک قدمی نیمکت تیم ملی

طبق اعلام داورزنی قرار است هفته آینده سرمربی تیم ملی والیبال ایران معرفی شود و به احتمال زیاد نیمکت تیم ملی به آلکنو سپرده شود.
کد خبر : 526355
161154_919.jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، از فرودین ماه امسال بود که ایگور کولاکوویچ سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان به دلیل شیوع ویروس کرونا طبق یک توافق دو طفه قراردادش را با فدزاسیون والیبال به پایان رساند. از آن زمان به بعد جلسات متعدد یکی پس از دیگری برگزار شد تا بالاخره نیمکت تیم ملی والیبال به یک مربی بارزومه برسد، گزینه‌های زیادی مطرح شد و از بین آن‌ها آلکنو بیشترین شانس را برای نشستن روی نیمکت تیم ملی را دارد، چرا که مربی کارکشته‌ای است و با توجه به میدان المپیک که پیش‌روی بلندقامتان ایران است می‌تواند بهترین شرایط را برای ملی‌پوشان فراهم کند.


اگرچه انتخاب سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان خیلی طولانی شده اما از صحبت‌های داورزنی، رئیس قدراسیون والیبال چنین برمی‌آید که هفته آینده بالاخره بلاتکلیفی تیم ملی والیبال به پایان می‌رسد و سرمربی معرفی می‌شود. داورزنی در مورد معرفی سرمربی تیم ملی والیبال گفته است:" مربی‌ای که انتخاب می‌شود باید نسبت به بازیکنان شناخت داشته باشد. اکنون مربیانی که مدنظر ما هستند آنالیز کامل ۳۰ بازیکن ما را دارند. المپیک میدان بزرگی است و جایی برای جوانگرایی وجود ندارد؛ بنابراین شرایطی که داریم اصلاً نگران کننده نیست. اکنون ما بین یک مربی روس و یک گزینه آرژانتینی باید یک نفر را انتخاب کنیم که این تصمیم را با مشورت کمیته فنی انجام می‌دهیم. ان‌شا‌الله در هفته آینده جلسه‌ای برگزار می‌شود  و مربی تیم را انتخاب می‌کنیم.


با توجه به صحبت‌های داورزنی، به نظر می‌رسد هدایت تیم ملی والیبال به آلکنو سرمربی روس داده شود، او دو مدال المپیک در کارنامه خود دارد و در شرایط فعلی می‌تواند بهترین گزینه برای هدایت تیم ملی والیبال کشورمان باشد، البته از مدت‌ها قبل نام آلکنو برای نیمکت تیم ملی والیبال کشورمان مطرح شده بود و به اعتقاد اهالی والیبال هم انتخاب آلکنو به عنوان سرمربی تیم ملی والیبال، انتخاب هوشمندانه است و حالا باید منتظر بمانیم تا هفته آینده که این مربی روس به عنوان سرمربی تیم ملی والیبال ایران بالاخره اعلام نهایی می‌شود یا خیر.


انتهای پیام/۴۰۵۷/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته