دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 شهريور 1399 - 11:44
میلاد تقوی خبر داد؛

فدراسیون والیبال به 5 گزینه هدایت تیم ملی پیشنهاد داد/ برای هدایت تیم ملی هیچ گزینه‌ای قطعی نشده است

دبیر فدراسیون والیبال گفت: برای 5 گزینه سرمربی تیم ملی والیبال پیشنهاد ارسال کردیم و منتظر برنامه‌های مربیان هستیم و هنوز هیچ گزینه‌ای قطعی نشده است.
کد خبر : 516438
_MID0587.jpg

میلاد تقوی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، درباره انتخاب سرمربی تیم ملی والیبال گفت: پنج مربی مورد تأیید کارگروه فنی فدراسیون والیبال برای انتخاب سرمربی تیم ملی قرار گرفت و ما هم پیشنهادهای خود را به این 5 مربی ارسال کردیم و منتظر ارسال برنامه‌ها از سوی آن‌ها هستیم. پیشنهاد فدراسیون والیبال به «ولادیمیر آلکنو»، «دجورجی»، «کاستلانی»، «جیانی» و «لورزنتی» ارسال شده است و حالا باید دید در روزهای آینده چه تصمیماتی گرفته می‌شود. 


وی گفت: فعلاً هیچ گزینه‌ای قطعی نیست. برخی رسانه‌ها عنوان کرده‌اند که آلکنو پیشنهاد ایران را رد کرده‌ است و برخی دیگر خبر توافق او با فدراسیون والیبال را مطرح کردند اما هیچ گزینه‌ای هنوز قطعی نیست و تا زمانی که این مربیان برنامه‌های خود را برای ما ارسال نکنند و اعضای فنی آن را بررسی نکنند نمی‌توان نظر قطعی را اعلام کرد. همانطور که گفتم ابتدا مربیان برنامه‌های خود را برای ما ارسال می‌کنند و بعد از بررسی نهایی از بین این پنج گزینه یک نفر را به عنوان نفر نهایی معرفی خواهیم کرد. 


دبیر فدراسیون والیبال در مورد زمان معرفی سرمربی تیم ملی والیبال عنوان کرد: قطعاً این پروسه طولانی نخواهد شد چرا که همه مصمم هستند تا هر چه زودتر تکلیف تیم ملی والیبال مشخص شود. به خصوص اینکه رویداد مهمی مثل المپیک را پیش ‌رو داریم و باید هر چه سریعتر وضعیت نیمکت تیم ملی والیبال تعیین تکلیف شود. در صورت ارسال برنامه از سوی این مربیان بررسی‌ها صورت می‌گیرد و در نهایت همه بر روی یک گزینه توافق نظر می‌کنند و به صورت رسمی اعلام خواهد شد. 


تقوی در مورد وضعیت تیم شهروند اراک که هفته گذشته کارت بازی آن‌ها صادر نشد،گفت: روز گذشته کارت بازی تیم شهروند اراک صادر شد و آن‌ها امروز می‌توانند در مسابقات لیگ حاضر شوند. 


انتهای پیام/4057/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته