دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 آبان 1399 - 14:17
در دانشگاه آزاد اسلامی پردیس؛

دهمين همايش سالانه ملی و دانشجويی مهندسان مكانيک‌ ايران برگزار می‌شود‌

دهمين همايش سالانه ملی و دانشجويی مهندسان مكانيک‌ ايران با همكاری‌ انجمن مهندسان مكانيک ايران و دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرديس برگزار می‌شود‌.
کد خبر : 525881
ISME Poster - Media.jpg

به‌ گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از پردیس با توجه به پیشرفت سریع علم و تکنولوژی در سال‌های اخیر و ضرورت به‌کارگیری منابع به‌روز و کار‌آمد در حوزه‌های مختلف علوم؛ برگزاری همایش و کنفرانس‌های ملی و معتبر دانشگاهی با ایجاد فضای تعامل و هم‌اندیشی میان دانش‌پژوهان، استادان‌، دانش‌آموختگان و صنعتگران، بی‌شک یکی از بهترین و مؤثرترین عرصه‌هایی است که می‌تواند منجر به‌ هم‌گرایی اثر بخش علم و صنعت شود.


سولماز قیصری معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد پردیس در این‌ باره اظهار کرد: در راستای‌ نيل به اين مهم همايش سالانه ملی و دانشجويی مهندسان مكانيک‌ ايران فرصت مناسبی برای ارائه دستاوردهای علمی و پژوهشی استادان‌، دانشجویان و پژوهشگران رشته مهندسی مکانیک را فراهم می‌کند.


وی گفت: با توجه به حضور اعضای هيئت علمی‌ توانمند و مطرح در سطح بين‌المللی‌ و وجود دانشجويان برگزيده در مقاطع مختلف تحصيلی در رشته مهندسی‌ مكانيک‌ در دانشگاه پردیس، دهمين دوره اين همايش 12 و 13 آذر سال جاری به‌صورت مجازی‌ در اين دانشگاه برگزار می‌شود.


این مسئول خاطرنشان کرد: امید است این گردهمایی هدفمند با وحدت جامعه علمی - دانشگاهی و صنعتگران بتواند گامی موثر و استوار در مسیر تقویت و توسعه اهداف علمی و صنعتی‌ برداشته و به پیشرفت‌های قابل ملاحظه در کشورمان بینجامد.


انتهای پیام/۴۱۱۷/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته