دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران:

۵ متهم اصلی معاملات فردایی ارز دستگیر شدند/ کشف ۲۰۰ تن روغن خوراکی احتکار شده

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران گفت: از هفته گذشته تاکنون ۵ نفر از اعضای اصلی اتاق‌های کاغذی و معاملان فردایی ارز دستگیر شدند و روز گذشته هم ۲۰ نفر از اعضایی که با این افراد در ارتباط بودند شناسایی شده و دستگیر شدند.
کد خبر : 525831
photo_2020-10-28_10-10-18.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه انتظامی گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، علی ولی‌پور گودرزی صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: یکی از موضوعاتی که معاملات ارز را تحت تاثیر خود قرار داد، این بود که تعدادی از افراد به صورت کاغذی طلا و دلار را جا‌به‌جا می‌کرد.


وی افزود: با توجه به التهاب بازار جلساتی را برگزار کردیم و در نهایت تصمیم گرفته شد با معاملات فردایی برخورد شود.


رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران گفت: از هفته گذشته تاکنون ۵ نفر از اعضای اصلی اتاق‌های کاغذی و معاملان فردایی دستگیر شدند و روز گذشته ۲۰ نفر از اعضایی که با این افراد در ارتباط بودند شناسایی شده و با هماهنگی دستگاه قضایی دستگیر شدند و این طرح ادامه دارد.


ولی‌پور گودرزی گفت: در یک پرونده اقتصادی دو نفر متهم متواری که بیش از هزار شاکی داشتند و در بحث زمین خواری و جعل سند فعالیت داشتند با اقدامات فنی اطلاعاتی دستگیر و تحویل دادسرا شدند.


وی بیان کرد: طی دوروز گذشته یک انبار که  حدود ۲۰۰ تن تنباکوی ساخت ترکیه بود شناسایی و توقیف شد که ارزش اموالش ۴۰ میلیارد تومان است.


رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران افزود: کارگاهی سمت جنوب تهران با مواد اولیه ایرانی داروهایی در حوزه درمان درد مفاصل تولید و با نام برندهای خارجی پخش می‌کردند که افراد این کارگاه دستگیر شدند.


ولی‌پور گودرزی با بیان اینکه در حوزه مبارزه با احتکار کالاهای اساسی در هفته گذشته چند انبار روغن نباتی کشف شد، گفت: هفته گذشته ۲۲ تن روغن های خوراکی احتکار شده نیز کشف شد.


وی گفت: از ابتدای سال بیش از ۱۲۰ نفر از دلالان اصلی ارزی را دستگیر کردیم.


انتهای پیام/۴۱۴۸


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته