دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 آبان 1399 - 13:33
در پی جلسه مشترک بین دو نهاد علمی؛

تفاهم‌نامه منعقد شده دانشگاه آزاد و جامعة المصطفی اجرایی می‌شود

برای بهره‌مندی اعضای باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی از ظرفیت‌های موجود در جامعة المصطفی، جلسه هماهنگی در محل ستاد مرکزی باشگاه پژوهشگران جوان برگزار شد.
کد خبر : 525810
photo_2020-10-26_11-48-37.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه آموزشی و پژوهشی گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، برای بهره‌مندی اعضای باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی و همچنین انجمن‌های علمی دانشجویی دانشگاه از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود در جامعة المصطفی، جلسه هماهنگی در محل ستاد مرکزی باشگاه پژوهشگران جوان برگزار شد.


این جلسه با حضور معاونان و مدیران کل باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی و همچنین حجت‌الاسلام بکائی، مدیرکل امور دانش‌آموختگان جامعة المصطفی، حجت‌الاسلام دهقانی، رئیس مرکز جامعة المصطفی در اوگاندا و محمد ناطق، مدیر کارآفرینی و دانش‌افزایی جامعة المصطفی برگزار شد.


ارتباط با نخبگان جهان اسلام


از اهداف جلسه تشکیل شده می‌توان به ارتباط با نخبگان جهان اسلام، ارتقای دانش و مهارت دانشجویان به ویژه اعضای باشگاه پژوهشگران جوان و انجمن‌های علمی اشاره کرد.


در این جلسه مقرر شد برنامه‌های مشترکی در قالب وبینارهای توانمندسازی و مرز دانش و رویدادها و مسابقات مجازی، طراحی و برنامه‌ریزی شود. همچنین امکان فعالیت یا حضور اعضای هیئت علمی و دانش‌آموختگان جامعة المصطفی در باشگاه‌های تخصصی مجازی فراهم شود.


انتهای پیام/4118/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته