دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 آذر 1394 - 15:07

سمینار تخصصی «مدیریت تولید» با آموزش مشترک صنعت و دانشگاه در واحد همدان برگزار شد

سمینار تخصصی " مدیریت تولید" با حمایت معاونت پژوهش و فناوری و به همت دفتر ارتباط با صنعت دانشگاه آزاد اسلامی همدان در محل اداره کل استاندارد استان همدان برگزار شد.
کد خبر : 52563

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، در این دوره 8 ساعته که سی و پنج دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی همدان و بیست نفر از مدیران تولید واحدهای صنعتی استان همدان در آن شرکت داشتند، مدیر دفتر ارتباط با صنعت واحد همدان، به عنوان مدرس دوره به تشریح اصول و تکنیک‌های مدیریت تولید، برنامه ریزی تولید و مباحث ریاضی کنترل موجودی تولید پرداخت.


مهدی عسگری کیا در پایان این دوره آموزشی اعلام کرد که طبق برنامه ریزی انجام شده در دفتر ارتباط با صنعت واحد همدان، تا کنون چهار دوره تخصصی در جوار این دانشگاهی برای دانشجویان برگزار شده و تا پایان سال تعداد این دوره های تخصصی به 10 دوره خواهد رسید.


این عضو انجمن مدیران صنعتی کشور، از برگزاری دوره بسیار کاربردی " اصول تخصصی کنترل کیفیت صنعتی" به مدت 40 ساعت در آینده ای نزدیک خبر داد و افزود: واحد همدان پیشگام اجرائی سازی تفاهم نامه های منعقده با دستگاه های اجرائی مرتبط با صنعت است.


وی گفت: نگاه جدید تیم مدیریتی دانشگاه آزاد اسلامی به مقوله ارتباط با صنعت و به تبع آن در واحد همدان موجب توسعه عملکرد این دفتر در دانشگاه آزاد اسلامی همدان شده است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته