دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
واحدی مطرح کرد؛

آغاز کلاس‌های دانشجویان کارشناسی دانشگاه علم و صنعت از 14 آبان

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه علم و صنعت ایران گفت: با توجه به گسترش ویروس کرونا، هفته آینده هیچ کلاسی در دانشگاه علم و صنعت برگزار نخواهد شد و کلاس‌های دانشجویان کارشناسی دانشگاه علم و صنعت از 14 آبان آغاز می‌شود.
کد خبر : 525596
محله-نارمک-تهران-3.jpg

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، ابوالفضل واحدی، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه علم و صنعت ایران درباره تغییر تقویم آموزشی زبان‌بندی شده دانشجویان جدید الورود این دانشگاه اظهار کرد: سازمان سنجش در اطلاعیه‌های گذشته خود زمان اعلام نتایج دانشجویان جدید الورود مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد را در اواخر مهر اعلام کرده بود.


وی افزود: دانشگاه علم و صنعت مطابق نظر سازمان سنجش، تشکیل کلاس‌های دانشگاه برای دانشجویان جدید الورود را از ۳ آبان اعلام کرده بود، اما سازمان سنجش طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد که نتایج کنکور دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد روز دوشنبه، ۵ آبان و مقطع کارشناسی در روز شنبه، ۱۰ آبان اعلام می‌شود.


معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه علم و صنعت ایران بیان کرد: هفته آینده هیچ کلاسی در دانشگاه علم و صنعت برگزار نخواهد شد. با اعلام تاریخ‌های فرضی برای اعلام نتایج کنکور در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد تصمیم گرفته‌ایم تا کلاس‌های دانشجویان ارشد و تحصیلات تکمیلی را به علت اینکه نتایج کنکور آنان در تاریخ ۵ آبان اعلام می‌شود، از ۱۰ آبان برگزار کنیم و همین روند را برای دانشجویان مقطع کارشناسی به علت اینکه جواب کنکور آن‌ها در ۱۰ آبان  اعلام می‌شود از تاریخ ۱۴ آبان کلاس‌هایشان را شروع کنیم.


آموزش‌های دانشگاه علم و صنعت برای دانشجویان جدید الورود 


واحدی درباره نحوه ارائه آموزش‌ها به دانشجویان جدید الورود گفت: آموزش دانشجویان جدید الورود دانشگاه علم و صنعت به علت شیوع ویروس کرونا و اهمیت سلامت دانشجویان به‌صورت مجازی یا الکترونیکی در بستر سامانه دانشگاه ارائه خواهد شد.


وی ادامه داد: بر اساس تدابیر اندیشیده شده از سوی دانشگاه علم و صنعت و شدت گرفتن ویروس کرونا ثبت‌نام دانشجویان جدید الورود، نحوه انتخاب واحد و برگزاری کلاس آنان قطعاً به‌صورت مجازی انجام خواهد شد، یعنی آنان با بارگذاری مدارک مورد نیاز در سامانه دیگر نیازی به حضور فیزیکی در دانشگاه نخواهند داشت و تمام فعالیت‌های خود را در بستر مجازی انجام می‌دهند.


معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه علم و صنعت ایران افزود: در صورت عادی شدن شرایط از نظر ویروس کرونا تدابیری از سوی دانشگاه علم و صنعت اندیشیده می‌شود تا دانشجویان جدید الورود به منظور آشنایی با محیط دانشگاه، دانشکده و استادان یا معارفه در دانشگاه حضور یابند، اما در حال حاضر از آنجایی که ویروس کرونا شدت گرفته و تعداد آمار و ارقام مبتلایان به بیماری افزایش یافته است، بنابراین هیچ دانشجویی در دانشگاه حضور پیدا نخواهد کرد و به منظور رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی همانند دانشگاه‌های دیگر فعالیت آنان به‌صورت مجازی انجام خواهد شد.


واحدی با اشاره به فعالیت شاغلان دانشگاه علم و صنعت با توجه به شدت گرفتن ویروس کرونا اظهار کرد: با توجه به اطلاعیه استانداری تهران و برنامه‌ریزی ما تمامی شاغلان، بخشی از فعالیت‌های دانشگاه را به شیوه دورکاری انجام می‌دهند تا سلامت خود و خانواده‌شان از شر ویروس کرونا حفظ شود.


معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه علم و صنعت درباره برگزاری کلاس‌های عملی دانشجویان گفت: در حال حاضر هیچ کلاس عملی برای دانشجویان دانشگاه علم و صنعت برگزار نمی‌شود و بخشی از آن‌ها به صورت مجازی یا الکترونیکی انجام خواهد شد و بعد از آن دانشجویان متناسب با برنامه‌ریزی‌های دانشگاه به‌صورت فشرده یک تا دو روز در ترم و با اجازه ستاد ملی مقابله با کرونا در دانشگاه حضور خواهند یافت.


منبع: باشگاه خبرنگاران جوان


انتهای پیام/4118/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته