دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 مهر 1399 - 10:22
معتمدی خبر داد؛

توسعه همکاری دانشگاه صنعتی امیرکبیر با کشور عمان

رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر از توسعه همکاری با دانشگاه‌های عمان خبر داد و گفت: برنامه داریم در زمینه‌های مختلف علمی، تحقیقاتی، فناوری و آموزشی با دانشگاه‌های این کشور ارتباط برقرار کنیم.
کد خبر : 523184

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از روابط عمومی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، سید احمد معتمدی در بازدید سفیر کشور عمان از دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: دانشگاه صنعتی امیرکبیر یکی از قدیمی‌ترین دانشگاه‌های کشور است و این دانشگاه جزء چند دانشگاه برتر کشور به لحاظ رتبه بین‌المللی، تحقیقات و فناوری است.


وی افزود: این دانشگاه دارای برنامه راهبردی است و روابط بین‌الملل جزء مهم‌ترین محورهای آن به‌ شمار می‌رود.


رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر اضافه کرد: براساس سیاست‌های دانشگاه قصد داریم با دانشگاه‌های کشورهای منطقه ارتباط نزدیک برقرار کنیم. در حال حاضر این دانشگاه با دانشگاه‌های کشورهای عراق، سوریه و کشورهای همسایه در شمال ایران ارتباط نزدیک دارد.


وی عنوان کرد: ارتباط با کشور عمان جزء اولویت‌هاست، اخیرا ارتباط‌های خوبی برقرار شده و امیدواریم  ارتباطات علمی و آموزشی و فناوری با دانشگاه‌های عمان افزایش یابد.


رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: در حال حاضر تمرکز دانشگاه صنعتی امیرکبیر فقط بر روی بحث آموزش نیست، بلکه مباحث تکنولوژی و تحقیقاتی نیز در این دانشگاه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، بخش زیادی از ارتباطات بین‌المللی نیز در این زمینه خواهد بود.


ابراهیم بن احمد المعینی سفیر کشور عمان در ایران نیز در این جلسه گفت: ایران گنجینه‌ای از توانایی‌ها و قابلیت‌ها است. برنامه داریم ارتباطمان را در زمینه‌های مختلف با ایران تقویت کنیم.


وی افزود: با توجه به ارتباطات قوی که شکل گرفته نشان می‌دهد که آسان‌سازی روابط میان دو کشور نتیجه بخش بوده است.


انتهای پیام/4040/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته