دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

جدال غول‌های لالیگا در نیوکمپ/ بازگشت راموس و عزم مسی برای شکستن طلسم گلزنی

تیم‌های بارسلونا و رئال مادرید در شرایطی برگزارکننده ال کلاسیکو هستند که هر دو تیم انگیزه زیادی برای پیروزی در این مسابقه حساس دارند.
کد خبر : 525238
img_edmartinez_20201016-200839_imagenes_md_terceros_fcb_01-ku1D-U484234806132yF-980x554@MundoDeportivo-Web.jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، تیم‌های بارسلونا و رئال مادرید ساعت 17:30 امروز در ورزشگاه نیوکمپ اولین ال کلاسیکو را در این فصل برگزار خواهند کرد.


دو تیم در شرایط متفاوتی به مصاف یکدیگر خواهند رفت. همه‌گیری ویروس کرونا باعث شده تا غول‌های اسپانیا با بازی‌های کمتری که نسبت به دیگر تیم‌های لالیگا انجام داده در رده‌های اول و دوم جایی نداشته باشند. رئال مادرید با یک بازی معوقه و 10 امتیاز از  5 بازی در رتبه سوم ایستاده است. بارسلونا هم با دو بازی عقب افتاده و 7 امتیاز از 4 دیدار در رتبه نهم قرار دارد. 


هفته گذشته هر دو تیم در لالیگا بازنده شدند. رئال مادرید در خانه مغلوب کادیز شد و بارسلونا در خارج از خانه برابر ختافه تن به شکست داد. دو تیم پیش از ال کلاسیکو در لیگ قهرمانان اروپا نیز به مصاف حریفانشان رفتند. رئال مادرید در حالی که میزبان شاخنتار دونتسک اوکراین بود در کمال ناباوری 3 بر 2 شکست خورد اما بارسلونا موفق شد برابر فرنس واروش مجارستان 5 بر یک برنده شود.


دو شکست اخیر رئال مادرید باعث شده تا زمزمه‌هایی درباره برکناری زین‌الدین زیدان مطرح شود و سرمربی فرانسوی تلاش خواهد کرد تا تیمش سومین شکست متوالی را متحمل نشود و بیش از پیش به اخراج نزدیک شود. در سمت مقابل رونالد کومان که اولین فصل حضورش را روی نیمکت بارسا تجربه می‌کند در اولین ال کلاسیکو در کسوت سرمربی به دنبال کسب پیروزی خواهد بود تا تیمش به کورس قهرمانی وارد شود.


بازگشت سرخیو راموس کاپیتان با تجربه رئال مادرید خبر خوبی برای سفیدها خواهد بود. در بارسلونا جرارد پیکه مصاحبه شدیدی داشت و ضمن حمایت از لیونل مسی و تاختن به مدیریت باشگاه خبرسازی مهمی داشت که این موضوع از سوی کومان در نشست خبری پیش از مسابقه مدیریت شد. این بازی برای مسی که بیش از دو فصل است موفق به فتح دروازه لوس بلانکوس (لقب رئال مادرید) نشده اهمیت زیادی دارد و او تلاش خواهد کرد تا طلسم گلزنی مقابل سفیدها را پس از مدت‌ها بشکند.


انتهای پیام/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته