دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
با حضور جمعی از مسئولان؛

سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی سراب معرفی شد

سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد سراب در مراسمی با حضور جمعی از مسئولان معرفی شد.
کد خبر : 525231
000000000.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از سراب در مراسمی با حضور عزیز جوانپور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام محمد‌مهدی شمسی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی، نماینده مردم سراب در مجلس، مسئولان عالی شهرستان سراب، جمعی از استادان و کارکنان دانشگاه و ... جعفر نهری‌اقدم به‌عنوان سرپرست جدی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سراب معرفی و از خدمات سیاوش محمدزاده رئیس سابق این واحد دانشگاهی تجلیل و قدردانی شد.


جوانپور در این آیین دانشگاه آزاد اسلامی را نهادی نقش‌آفرین توصیف کرد و خواستار نقش‌آفرینی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سراب در حل مسائل و چالش‌های شهرستان و منطقه شد.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی حرکت به سمت ایجاد سراهای نوآوری و پارک علم و فناوری در راستای حرکت به سمت دانشگاه نسل سوم و کارآفرین را برای واحد سراب ضروری عنوان کرد.


وی با اشاره به طرح‌های اقتصادی و درآمدزای غیرشهریه‌ای واحد سراب این دانشگاه را الگویی برای دیگر واحدها عنوان کرد و برای حمایت از دیگر طرح‌های اقتصادی دانش‌بنیان از طریق صندوق توسعه دانشگاه قول مساعد داد.


محمدزاده نیز در این مراسم با قدردانی از همکاری کارکنان و استادان واحد سراب در طول پنج سال سرپرستی دانشگاه از ایشان خواست تا با همکاری و همدلی هرچه بیشتر مدیریت جدید را در جهت رشد و پیشرفت واحد سراب یاری کنند.


به گزارش آنا در پایان با قرائت حکم صادره از سوی دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با قدردانی از سیاوش محمدزاده، جعفر نهری‌اقدم به‌عنوان سرپرست جدید واحد سراب معرفی شد.


جعفر نهری‌اقدم پیش از این مسئولیت معاونت اداری و مالی واحد سراب را بر عهده داشته و اقدامات چشمگیری در مدیریت اراضی کشاورزی و طرح‌های درآمدزایی مانند ایجاد مجتمع پرورش و تکثیر ماهی قزل‌آلا داشته است.


انتهای پیام/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته