دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 آذر 1394 - 12:52

سرپرست اداره کل امور اداری دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی منصوب شد

منصور توسل پناهی با حکمی از سوی دکتر محمد حیدریان مقدم معاون مالی و اداری دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی واحد تهران به سمت سرپرست اداره کل امور اداری این واحد دانشگاهی منصوب شد.
کد خبر : 52509

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، توسل پناهی یکی از مدیران لایق و توانمند سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی است و آخرین پست اجرائی وی مدیر کل هماهنگی و ارزشیابی مرکز هیات امنای استانی سازمان مرکزی بوده است.


در متن حکمی که از سوی حیدریان مقدم معاون مالی و اداری، به وی ابلاغ شده آمده است: دانشگاه آزاد اسلامی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در تمام ابعاد چهره تابناکی داشته است و کارمندان این واحد مصداق بارزی از تلاش و همت مضاعف بوده‌اند. اینک جنابعالی با توجه به سابقه درخشان و تعهد اسلامی بعنوان سرپرست اداره کل امور اداری دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی منصوب می شوید.


بخشی از وظایف و مسئولیت هایی که در این حکم به وی ابلاغ شده در اجرای برنامه های زیر مشخص شده است :
نظارت بر تهیه و تنظیم نیروی انسانی و ارائه پیشنهادات و طرح موثر در این زمینه نظارت بر تهیه و تنظیم بخشنامه ها و آئین نامه های داخلی در زمینه تسهیل امور اداری، برنامه ریزی و ایجاد ساز و کارهای مناسب برای تحقق سیاست های تشویق و کمک به افزایش سطح رفاهی همه کارکنان، ایجاد ساز و کارهای مناسب در زمینه احقاق حقوق کارکنان و ارتقاء گروه با رفیع و یا سایر پاداش ها و تشویق ها، نظارت بر رسیدگی به تخلفات اداری و ارائه گزارش به مقامات مافوق، مطالعه بررسی و برنامه ریزی در خصوص واگذاری امور خدماتی و عمومی ، بخش خصوصی و انعقاد قرار داد در چارچوب قوانین و مقررات، برگزاری و تشکیل جلسات و کمسیون هایی در زمینه رسیدگی به مشکلات اداری و امور عمومی کارکنان و ارائه پیشنهادات موثر، برنامه ریزی در جهت تامین نیروی انسانی مورد نیاز دانشگاه و ارائه طرح ها و پیشنهادات لازم .


حیدریان مقدم معاون مالی و اداری دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی واحد تهران در حکمی جداگانه از خدمات ارزشمند دکتر حسین یاریگر روش در سمت قبلی و در مقام مشاور اجرائی مشاور اجرائی معاونت اداری و مالی و همچنین مدیر کل امور اداری دانشگاه تشکر کرده است .


در بخشی از این حکم آمده است : «چه نیکو اقبال و بلند اخترند انسانهائی که جوانی و عمر ارزشمندشان را در راه خدمت به همنوعان خویش سپری می کنند و برای خود توشه ای پربار از دعای خیر مردم و رضایت پروردگار فراهم می آورند »



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته