دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 آذر 1394 - 13:22
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ملایر:

اگر بسیج نبود، اکنون باید به جای مقاومت مقابل داعش در سوریه و عراق، در خاک ایران با او می جنگیدیم

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ملایرگفت: دانشجویان دقت داشته باشند فتنه‌ای که رهبر انقلاب اخیرا مطرح کردند، فتنه نفوذ است و نفوذ جریانی، خطرناکترین نفوذ است که شما دانشجویان با بصیرت باید به عنوان یکی از آگاه‌ترین اقشار جامعه در این باره تفکر و روشنگری کنید.
کد خبر : 52506

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، سرهنگ پاسدار مصطفی رستمی در مراسم گرامیداشت سی و هفتمین سالروز تاسیس بسیج و در آستانه کنگره عظیم اربعین شهادت حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) با حضور رئیس دانشگاه، هیات رئیسه، استادان، کارکنان و دانشجویان واحد دانشگاهی ملایر برگزار شد، با توجه به روایاتی از حضرت امام جعفر صادق (ع)، اظهار کرد: مومن، تلاشش برای عبادت است و قطعا هیچ تلاشی برای خاندان عصمت و طهارت (ع) از این دودمان دور نیست.


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ملایر با تبییین فلسفه وجودی بسیج افزود: باید بدانیم جایگاه بسیج کجاست، اگر بسیجیان درایت، بصیرت و رهبر بزرگی مانند حضرت امام (ره) نداشتند معلوم نبود بدون حضور آنان چه بر سر نظام می آمد و اگر نبود بسیج، باید به جای مقاومت با داعش در خاک سوریه و عراق در خاک ایران با او می جنگیدیم و می‌بینید که مرز دفاعمان از انقلاب اسلامی در سوریه، یمن، لبنان و عراق است و اخلاق و بصیرت به عنوان دو شاخصه یک بسیجی، بسیج را حفظ کرده است و الا به جز این، بسیج گمراه می‌شود.


وی اظهار کرد: بسیجی کسی است که دلش برای نظام بتپد و برای مردم دغدغه داشته باشد و ممکن است برگه‌ای هم در بسیج نداشته باشد.


رستمی با بیان اینکه بسیج در همه عرصه‌ها به ویژه در دفاع مقدس نقش بسزایی داشت، گفت: از امام کاظم روایتی است که دو راه بیشتر نداریم، یکی طرفداری از جبهه حق و دیگری طرفداری از جبهه باطل و بی‌تفاوتی نسبت به انقلاب یعنی قرار گرفتن در جبهه باطل .


وی با توجه به تحولات منطقه و نقش ایران و روسیه در این تحولات اضافه کرد: پوتین یک رئیس جمهور بسیار سختگیر در همه تشریفات بویژه در تشریفات نظامی است اما وی بدون تشریفات از فرودگاه ایران مستقیم به دیدار مقام معظم رهبری می‌رود و این برای دنیا پیام دارد.


در ادامه دکتر داریوش جاوید رئیس دانشگاه آزاد واحد ملایر با خیرمقدم به حضار و تبریک سالروز بسیج، این تشکل را یک تشکل مردمی دانست و گفت: بسیج مهمترین وظیفه را در همه جریان های انقلاب اسلامی انجام داده است و هر گاه در هر برنامه‌ای در منابع انسانی و ... ضعف داشته‌ایم از بسیج دانشجویی در دانشگاه آزاد اسلامی ملایر استفاده کرده‌ایم.


در پایان کرسی آزاد اندیشی به صورت کاملا آزاد در بین دانشجویان دختر و پسر بدون حضور مسئولان دانشگاه با حضور استاد محمود نصیری با بحث و تبادل نظر گرم دانشجویان برگزار شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب