دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 آبان 1399 - 12:15
در گفتگو با آنا عنوان شد؛

ارائه و انتشار 4 بازی موبایلی دانش‌بنیان توسط مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی قزوین

مدیرعامل یک شرکت دانش‌بنیان در مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین گفت: 4 بازی موبایلی به‌عنوان محصولات دانش‌بنیان این شرکت ارائه و منتشر شده و موفقیت‌های ملی و بین‌المللی کسب کرده است.
کد خبر : 524890

محمدرضا حسن‌زاده در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا در تشریح فعالیت‌های شرکت «بازی‌سازی اردیبهشت پویای کاسپین» مستقر در مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین اظهار کرد: این شرکت در دسته محصولات خلاق و فناوری اطلاعات شرکت‌های دانش‌بنیان قرار دارد  و چهار بازی با نام‌های «زوبی»، «سانجو فرار»، «کلماتیک» و «۴چرخه‌ها» که جزء محصولات دانش‌بنیان است را ارائه و منتشر کرده‌ایم.


وی افزود: سال ۱۳۹۳ فعالیت خود را آغاز کردیم و تا به حال توانسته‌ایم چهار بازی منتشر کنیم که یکی از این بازی‌ها بازی کلماتیک است. این بازی در ایران به‌عنوان محبوب‌ترین بازی کلمه‌ای انتخاب شده و علاوه بر ایران در بازارهای بین‌المللی نیز محصولات مختلفی منتشر کرده‌ایم. بازی چهارچرخه‌ها برنده عنوان بهترین بازی چندنفره آنلاین خاورمیانه در جشنواره بین‌المللی بازی‌های موبایلی (IMGA) شده است.


مدیرعامل شرکت بازی‌سازی اردیبهشت پویای کاسپین گفت: این شرکت متشکل از تیم طراحی و توسعه بازی‌های موبایلی است. ساخت بازی‌های موبایلی نیاز به افراد متخصص در زمینه‌های طراحی بازی، برنامه‌نویسی، طراحی هنری، انیمیشن، مدیریت محصول، آنالیز داده‌ها و بازاریابی دارد.


حسن‌زاده ادامه داد: در قرارداد همکاری بین شرکت بازی‌سازی اردیبهشت پویای کاسپین و دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین بندی وجود دارد که در صورتی که این شرکت به سوددهی برسد در آینده می‌تواند درآمد غیرشهریه‌ای بالایی برای دانشگاه داشته باشد.


تأثیر کرونا روی کسب‌وکارهای صنعت سرگرمی


وی درباره تأثیر کرونا بر فعالیت شرکت بازی‌سازی اردیبهشت پویای کاسپین مطرح کرد: از آنجایی که در دوران کرونا مردم در قرنطینه و در خانه‌هایشان به سر می‌برند، کرونا برای کسب‌وکارهای صنعت سرگرمی پیامدهای منفی نداشته و ما نیز شاهد رشد تعداد کاربران فعال و خرید درون برنامه‌ای بوده‌ایم.


حسن‌زاده  اضافه کرد: خدمات این شرکت برای مقابله با کرونا شامل کمپین‌های تولید محتوای آموزشی و اطلاع‌رسانی بوده  و کمپین‌های بازاریابی و فروش مانند اعمال تخفیف‌های ویژه روی محصولات درون برنامه‌ای ویژه روزهای قرنطینه داریم؛ البته کرونا مشکلاتی در رابطه با دورکاری اعضای تیم ایجاد کرده و از آنجایی که تجهیزات مورد نیاز استودیو در دانشگاه قرار دارد و امکان خارج کردن آنها نیست، اعضای تیم عملاً قادر به پیاده‌سازی پروتکل‌های دورکاری نشده‌اند.


انتهای پیام/4121/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته