دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
اوله گونار سولسشر:

برتری خارج از خانه انگیزه‌مان را افزایش می‌دهد/ منچستریونایتد در ابتدای مسیری طولانی ایستاده است

سرمربی تیم منچستریونایتد گفت: برتری در خارج از خانه مسیر صعود را هموارتر کرد اما فراموش نمی‌کنیم در ابتدای مسیری طولانی ایستاده‌ایم.
کد خبر : 524718
اوله گونار سولسشر.jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، برتری منچستریونایتد در خانه پاری‌سن‌ژرمن نایب قهرمان فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا باعث شد تا شیاطین سرخ استارت بسیار خوبی را در هفته نخست فصل جدید مسابقات ثبت کنند. 


اوله گونار سولسشر در خصوص برتری تیمش به خبرنگاران اظهار کرد: اکسل توانزبه استثنایی بازی کرد و در شرایطی که در سمت مقابل نیمار و کیلیان امباپه حضور داشتند نمایشی کم نظیر ارائه کرد و از بازی خوب او شگفت‌زده شدم. آخرین بار مقابل پاری‌سن‌ژرمن به برتری 3 بر یک رسیدیم اما در این بازی بهتر عمل کردیم. اعتماد به نفس بالا موجب پیروزی در این مسابقه حساس شد. حالا انگیزه مضاعفی برای دیدار با چلسی داریم.


سرمربی تیم منچستریونایتد یادآور شد: متنوع بازی کردیم و ثابت کردیم توانایی بازی در سیستم‌های مختلف را داریم. با ادامه این روند هیجان زیادی برای کسب نتایج خوب داریم و بازیکنان با انگیزه زیادی بازی خواهند کرد. برتری در خارج از خانه مسیر صعود را هموارتر کرد اما فراموش نمی‌کنیم در ابتدای مسیری طولانی ایستاده‌ایم.


انتهای پیام/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته