دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 مهر 1399 - 13:23
محمد اسد مسجدی در گفتگو با آنا:

در مورد ادامه فعالیت‌های ورزشی هفتگی تصمیم می‌گیریم/ اطلاعی از وضعیت جراحی حدادی ندارم/ پرونده عباسعلی در دست فدراسیون پزشکی نیست

سرپرست فدراسیون پزشکی- ورزشی گفت: فعالیت تمام رشته‌های ورزشی با هماهنگی ستاد ملی مقابله با کرونا صورت می‌گیرد و با توجه به رابطه نزدیکی که فدراسیون پزشکی-ورزشی با وزارت بهداشت دارد، هر هفته در مورد فعالیت‌های ورزشی تصمیم می‌گیریم.
کد خبر : 524512
35039.jpg

محمد اسد مسجدی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، در مورد تعویق مسابقات لیگ برتر فوتبال گفت: با توجه به شرایط فعلی شیوع ویروس کرونا، مسابقات لیگ برتر به تاریخ 16 آبان موکول شد. این رقابت‌ها قرار بود در تاریخ 10 آبان آغاز شود اما به دلیل شرایطی که ویروس کرونا به وجود آورده، چند روز به تعویق افتاد.


وی در پاسخ به این سؤال که امکان تعویق دیگر مسابقات ورزشی با توجه به شرایط فعلی وجود دارد یا خیر؟ اظهار کرد: فعالیت تمام رشته‌های ورزشی با هماهنگی ستاد ملی مقابله با کرونا صورت می‌گیرد و با توجه به رابطه نزدیکی که فدراسیون پزشکی-ورزشی با وزارت بهداشت دارد، هر هفته در مورد فعالیت‌های ورزشی تصمیم می‌گیریم. ما هر دوشنبه جلسه داریم و با توجه به شرایطی که الان وجود دارد، تصمیمات مدام در حال تغییر خواهد بود.


سرپرست فدراسیون پزشکی-ورزشی در خصوص صحبت‌های علی‌نژاد مبنی بر اینکه پرونده حمیده عباسعلی به فدراسیون پزشکی ارجاع داده شده، گفت: درخواستی از سوی فدراسیون کاراته به ما رسیده بود که من آن را به کمیته درمان ارجاع دادم اما عباسعلی از طرف کمیته ملی المپیک پیگیر اعزام به آلمان است و فدراسیون پزشکی-ورزشی در مورد آن تصمیم نمی‌گیرد.


مسجدی همچنین در خصوص عمل جراحی احسان حدادی اظهار کرد: حدادی برای درمان خار پاشنه پایش به آلمان اعزام شده است و فکر می‌کنم تحت عمل جراحی قرار گرفته است اما از طرف فدراسیون دوومیدانی هنوز اطلاعاتی به ما انتقال داده نشده است، بنابراین از وضعیت احسان حدادی خیلی مطلع نیستم.


انتهای پیام/4057/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته