دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت‌وگو با آنا

محسن مسلمان: جایگاه اصلی پرسپولیس صدر جدول است/ استقلال را می‌گیریم

هافبک نفوذی پرسپولیس‌گفت: امسال هدف اصلی‌مان چیزی جز قهرمانی نیست، چون پتانسیل لازم برای رسیدن به این مهم را داریم.
کد خبر : 52429

محسن مسلمان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، در خصوص دیدار دوشنبه پرسپوایس مقابل نفت تهران گفت: «مسلما بازی سختی داریم. آنها متاسفانه در جام حذفی به استقلال باختند و حذف شدند، بنابراین با انگیزه مضاعفی می‌آیند تا ناکامی‌شان در رقابت‌های حذفی را با شکست ما جبران کنند، ولی ما هم تیم ضعیف و دست‌وپا بسته‌ای نیستیم و هدف‌مان این است که با ارائه یک بازی برتر برنده شویم. تمام تلاش ما این است که با نمایش بازی‌های تماشاگرپسند به صدر جدول برسیم، جایی که جایگاه اصلی تیم پرسپولیس است.»


وی افزود: «امیدوارم در این بازی هواداران ما را تنها نگذارند و بتوانیم با اجرای درست خواسته‌های سرمربی تیم برابر یکی از تیم‌های خوب لیگ برنده شویم. برای رسیدن به پیروزی در این بازی تمرینات بسیار خوبی را بعد از دیدار با استقلال اهواز انجام دادیم و آمادگی این را داریم تا برابر نفت یکی از بهترین بازی‌های پرسپولیس در این فصل را انجام دهیم.»


هافبک نفوذی سرخ‌‌پوشان در واکنش به غیبت اجباری «امید عالیشاه» و «کمال‌الدین کامیابی‌نیا» در این بازی به دلیل سه اخطاره شدن که مسئولیت او را درون زمین بیشتر می‌کند، یادآور شد: «پرسپولیس این‌قدر تیم بزرگی هست که جایگزین‌های خوبی برای بازیکنان غایب خود داشته باشد. این تیم وابسته به یکی دو بازیکن نیست چرا که همه بازیکنان حاضر در آن ستاره هستند. امید و کمال هم بازیکنان آماده و سرحالی‌اند که بودنشان به شدت به تیم در این بازی کمک می‌‌کرد اما حالا که نیستند این ما هستیم که باید به نحوی بازی کنیم که نبود آنها درون زمین حس شود. ما در بسیاری از دیدارهای فصل با مشکل مصدومیت و محرومیت روبه‌رو می‌شویم اما از آنجایی که یقین داریم یک تیم هستیم باید به نحوی در آن دیدارها به میدان برویم که خلاء یک یا چند بازیکن باعث زمین خوردن تیم نشود. برابر نفت هم فقط به سه امتیاز فکر می‌کنیم و امیدوارم با زحمات تمامی بازیکنان تیم پیروز این بازی دشوار باشیم.»


مسلمان درباره روند رو به رشد پرسپولیس که باعث شده این تیم در 6 بازی اخیر بهترین تیم لیگ باشد و اینکه چگونه این روند تداوم خواهد داشت، نیز بیان داشت: «شرایط تیم الان به گونه‌ای شده که مزد بازی‌های زیبایی که انجام می‌دهیم را می‌گیریم. در ابتدای فصل به رغم آنکه خوب بازی می‌کردیم ولی پیروز نمی‌شدیم اما در هفته‌های اخیر تلاش‌های بازیکنان به ثمر نشسته و امتیازهای با ارزشی را جمع کرده‌ایم. برانکو آنچه را می‌خواسته با بازی خوب بازیکنان تیم به دست آورده‌ است و با ادامه این روند می‌توان به صدر جدول هم برسیم. فقط در این میان وقفه‌های زیادی که به خاطر بازی‌های ملی به وجود می‌آید، انسجام تیمی‌مان را به هم می ریزد. امیدوارم با کم شدن این وقفه‌ها و بیشتر بودن بچه‌ها در کنار هم میزان هماهنگی‌مان بیش از گذشته شود و هم امتیازات پیش رو را پشت‌سر هم جمع کنیم.»


وی در واکنش به این پرسش که طرفداران پرسپولیس همچون گذشته از تیم‌‌شان در استادیوم حمایت نمی‌کنند، تصریح کرد: «من چنین نظری ندارم. هواداران از همان هفته اول پشتیبان تیم بودند و در حالی که ما نتوانستیم در هفته‌های ابتدایی خوب نتیجه بگیریم اما در گرما و سرما ما را حمایت کردند و اجازه ندادند تنها بمانیم. یقین دارم که در بازی برابر نفت تهران هم همچون گذشته در استادیوم آزادی حاضر می‌شوند و ما را تشویق می‌کنند. امیدوارم با پیروزی در این بازی هدیه ناقابلی به آنها بدهیم.»


مسلمان در مورد اینکه با توجه به اینکه سرخ‌پوشان شانسی برای قهرمانی نیم‌فصل ندارند، چقدر به قهرمانی در پایان فصل امیدوار هستند، عنوان کرد: «ما امسال هدف اصلی‌مان چیزی جز قهرمانی نیست، چون پتانسیل لازم برای رسیدن به این مهم را داریم. البته زود است که بخواهیم در خصوص قهرمانی صحبت کنیم چرا که هنوز بازی‌های زیادی باقی‌مانده و بهتر است بازی به بازی جلو برویم. فعلا هدف اول‌مان گرفتن صدر جدول از استقلال است و بعد از آن باید به نحوی کار کنیم که تا پایان فصل صدرنشین لیگ باقی بمانیم. امیدوارم با شکست نفت به هدف‌مان نزدیکتر شویم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته