دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 مهر 1399 - 15:00
مصری‌نژاد خبر داد؛

برگزاری مسابقه مجازی کتاب‌خوانی از کتاب «انسان 250 ساله»

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد تیران گفت: مسابقه کتاب‌خوانی با موضوع کتاب انسان 250 ساله به‌صورت بر خط در این واحد دانشگاهی برگزار شد.
کد خبر : 523607
1398021014311230217311814.jpg

فرهاد مصری‌نژاد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا در تیران درباره برگزاری مسابقه کتابخوانی با موضوع کتاب «انسان 250 ساله» اظهار کرد: با همکاری معاونت تبلیغی و فرهنگی دفتر تبلیغات اسلامی قم مسابقه کتاب‌خوانی با موضوع کتاب انسان 250 ساله به‌صورت بر خط در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تیران برگزار شد.


وی افزود: با توجه به شرایط سیاسی اجتماعی روز و ضرورت آشنایی دانشجویان با تحلیل شرایط زمانی ائمه اطهار سلام‌الله علیهم و پیرو مصوبه شورای فرهنگی مقرر شد مسابقه کتابخوانی از کتاب انسان 250 ساله برگزار شود.


سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد تیران درباره کتاب انسان 250 ساله گفت: این کتاب بر اساس سخنرانی‌های مقام معظم رهبری طی سال‌های 51 تا 95 تدوین شده و محتوای آن بررسی و تحلیل شرایط سیاسی اجتماعی دوران پیامبر(ص) و ائمه سلام‌الله علیهم تا دوران غیبت است.


مصری‌نژاد اضافه کرد: با توجه به ایام ماه‌های محرم و صفر بخش‌های مربوط دوران امامت حضرت اباعبدالله الحسین(ع) تا پایان دوران امامت امام سجاد(ع) به‌عنوان محور مسابقه معرفی شد.


لزوم مطالعه کتاب انسان 250 ساله برای افزایش بصیرت


وی ادامه داد: با توجه به شرایط شیوع بیماری کرونا این مسابقه به‌صورت مجازی با همکاری معاونت تبلیغی و فرهنگی دفتر تبلیغات حوزه علمیه قم برگزار شد که مخاطبان آن استادان، کارکنان، دانشجویان و خانواده‌های آنان تعیین شد و پس از اعلام نتایج به نفرات برتر جوایزی اهدا خواهد شد.


سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد تیران ابراز امیدواری کرد که جوانان با مطالعه این قبیل کتب به شرایط فعلی زمان و تطبیق آن با دوران مختلف اسلام بصیرت بیشتری پیدا کرده و توانایی تحلیل شرایط سیاسی اجتماعی خود را بیابند.


انتهای پیام/4121/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته