دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 مهر 1399 - 18:14

۸ نظامی افغانستان در ولایت بغلان کشته و زخمی شدند

شبه‌نظامیان طالبان به پاسگاه‌های نیروهای امنیتی افغانستان در مرکز شهرستان گذرگاه‌نور حمله و عده‌ای را کشته و زخمی کردند.
کد خبر : 523344
1.jpg

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا، جاوید بشارت، سخنگوی فرماندهی پلیس ولایت بغلان در شمال افغانستان امروز در سخنانی اعلام کرد: شبه‌نظامیان طالبان به پاسگاه‌های نیروهای امنیتی افغانستان در مرکز شهرستان گذرگاه‌نور حمله کردند.


بر اساس اعلام سخنگوی فرماندهی پلیس ولایت بغلان، در این حمله ۶ نظامی کشته و بیش از ۲ فرد دیگر هم زخمی شدند. درگیری‌ها میان نیروهای امنیتی و شبه‌نظامیان طالبان از ساعت ۲۳:۰۰ شب گذشته آغاز شد. طالبان از چندین محور به پاسگاه‌های امنیتی در شهرستان گذرگاه‌نور حمله کردند و هم‌اکنون درگیری در اطراف ساختمان فرماندهی پلیس بغلان ادامه دارد.


جاوید بشارت در این خصوص ادامه داد: این شهرستان در معرض سقوط قرار داشت؛ اما نیروهای کمکی به منطقه فرستاده شده است. با توجه به قطع ارتباطات تلفنی با مقامات محلی در این شهرستان، آمار تلفات دقیق در دست نیست.


گفتنی است، از آغاز مذاکرات صلح میان هیئت‌های دولت و طالبان در دوحه پایتخت قطر در اوایل سپتامبر گذشته، خشونت‌ها در سراسر افغانستان افزایش یافته است.


انتهای پیام/4129/پ


انتهای پیام/

برچسب ها: افغانستان طالبان
ارسال نظر
هلدینگ شایسته