دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 مهر 1399 - 14:54
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی ورامین:

دانشگاه آزاد اسلامی چرخ‌های پژوهش را با عبور از مسیر تحریم به گردش درآورد

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین-پیشوا و قرچک با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی چرخ‌های پژوهش را با عبور از مسیر تحریم به گردش درآورد، گفت: دشمنان بدانند در متوقف‌کردن پیشرفت‌های علمی کشور راه به جایی نخواهند برد.
کد خبر : 523006
photo_2020-10-13_15-53-49.jpg

حامد زارعی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا در ورامین با تبریک به جامعه فرهیخته دانشگاه‌ آزاد اسلامی برای قرارگرفتن نام پرآوازه این دانشگاه بین 100 دانشگاه برتر جهان خاطرنشان کرد: نقش دانشگاه به‌عنوان مرکز راهبردی و حائز اهمیت تربیت قوه عاقله کشور غیرقابل کتمان و استفاده از ظرفیت‌های دانشگاهیان پرانگیزه و مستعد در این مسیر بسیار اساسی و مهم است.


وی دانشگاه آزاد اسلامی را به‌عنوان مولود پربرکت انقلاب اسلامی و یکی از مهم‌ترین مراکز آموزشی و تولید علم کشور عنوان کرد و افزود: حرکت پرشتاب و اصولی دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه علم و دانش با استفاده از توانمندی‌ها، استعداد‌ها و ظرفیت منابع انسانی خود نشان داد که سختی‌های دوران تحریم و شرایط کرونایی هیچ خللی در مسیر حرکت پیشتازانه دانشگاه وارد نخواهد کرد.


سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین-پیشوا و قرچک با اشاره به فرمایش‌های مقام معظم رهبری و مقابله با تحریم‌های ظالمانه معاندان جمهوری اسلامی ایران و نقش دانشگاهیان در این عرصه تأکید کرد: لزوم درگیرشدن دانشگاهیان با مسائل کشور و مواجهه علمی و مدبرانه با مشکلات ازجمله اقدامات کارگشا و برطرف‌کننده این موانع است.


زارعی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی چرخ‌های پژوهش را با عبور از مسیر تحریم به گردش درآورد، ادامه داد: دشمنان این کشور بدانند در متوقف‌کردن پیشرفت‌های علمی کشور راه به جایی نخواهند برد و این کینه‌ورزی‌ها تنها انگیزه و تلاش سربازان عرصه اقتدار علمی را مضاعف می‌کند.


انتهای پیام/4103/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته