دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
امام جمعه سراب:

فرهنگ یاد شهدای عاشورا و مسئله مهدویت عامل قدرت شیعه و ایران اسلامی است

امام جمعه سراب فرهنگ یاد شهدای عاشورا و مسئله مهدویت را دو عامل قدرت شیعه و ایران اسلامی عنوان کرد و یاد شهدای عاشورا و در کنار آن یاد شهدای انقلاب را عامل زنده نگه داشتن ارزش های دین و انقلاب اسلامی دانست.
کد خبر : 52288

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، حجت الاسلام اکرمی در یادواره شهدای دانشجوی شهرستان و گرامیداشت شهدای مدافع حرم با تلاش بسیج دانشجویی که بمناسبت هفته بسیج و با حضور پرشور استادان، کارکنان، دانشجویان، مردم و مسئولان در واحد سراب برگزار شد، با تبریک هفته بسیج برگزاری چنین مراسم باشکوهی را در مکان علم و فرهنگ تشکر و قدردانی کرد و برگزاری چنین مراسمی را در راستای آشنایی هرچه بیشتر نسل جدید با فرهنگ و تفکر بسیجی بسیار ارزنده دانست.


وی ثبات و امنیت حال حاضر ایران اسلامی را مدیون ولایت مداری و شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم عنوان کرد.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سراب نیز در این مراسم با تبریک هفته بسیج و خیر مقدم به خانواده‌های معظم شهدا، فرماندهان و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و همه میهمانان و شرکت کنندگان در این مراسم معنوی، بسیج را نیرویی سازمان یافته و بالنده در خدمت ولایت و مجاهد در راه خدا دانست .


دکتر سیاوش محمدزاده با سفارش دانشجویان به پیروی مطلق ولایت فقیه، نماز و مبارزه با هوای نفس را از وظایف هر بسیجی عنوان کرد.


در ادامه مهدی قلی رضایی نویسنده کتاب لشگر خوبان از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس از خاطرات ایثار و ازخودگذشتگی رزمندگان گفت و سپس مداح اهل بیت عصمت و طهارت سید محمد عاملی با نوحه خوانی و سینه زنی به مجلس شوری حسینی بخشید و در پایان با اهدای تندیس یادبود یادواره، از خانواده های شهدا تجلیل به عمل آمد .


از سوی بسیج دانشجویی در مسیر محل برگزاری یادواره نمایشگاهی از صحنه های شهادت شهدای دفاع مقدس برگزار شده بود که به فضا حال هوای خاصی بخشیده بود.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته