دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در آیین رونمایی از سامانه «سها» مطرح شد؛

استقبال پلیس فتا از فعالیت در سامانه هوشمند آموزش آنلاین

رئیس پلیس فتای استان آذربایجان‌شرقی گفت: پلیس فتا آموزش‌های پلیسی را برای اطلاع‌رسانی به جامعه هدف خود از سامانه هوشمند آموزش آنلاین «سها» انجام خواهد داد.
کد خبر : 522590
IMG_4620.JPG

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از ایلخچی، محسن محمودی در آیین رونمایی از سامانه هوشمند آموزش آنلاین «سها» که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلخچی برگزار شد، اظهار کرد: پلیس فتا به‌دلیل رعایت پروتکل‌های بهداشتی، آموزش‌های خود را در قالب آموزش‌های پلیسی از این سامانه برای اطلاع‌رسانی به جامعه هدف با اجازه از دانشگاه آزاد اسلامی ایلخچی انجام خواهد داد.


وی با قدردانی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلخچی که برای اعتلای پرچم دانش و پرچم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تلاش می‌کند، افزود: پلیس فتا به‌دلیل شرایط پیش‌آمده کرونایی نیازمند بستری برای آموزش‌های آنلاین بود که بتواند شگردهای مجرمانه و مسائل آگاه‌سازی عمومی و اجتماعی را به سمع و نظر مردم برساند.


رئیس پلیس فتای آذربایجان شرقی گفت: رئیس دانشگاه و مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلخچی این نرم‌افزار را برای ما معرفی کردند تا از لحاظ امنیت سرور و نحوه استفاده کاربران و سایر موارد امنیتی آن را بررسی کنیم که روز گذشته با حضور  مسئولان دانشگاه و بیمه ایران تست این نرم‌افزار انجام و نتیجه مطلوبی حاصل شد.


محمودی اضافه کرد: از این نرم‌افزار برای آموزش‌های عمومی و سمینارها و آموزش پیشگیری از جرائم سایبری برای سایر سازمان‌ها و برای جامعه هدف پلیس با فرستادن لینک استفاده خواهد شد.


وی عنوان کرد: نهایت تشکر را از جوانان نخبه دارم و به‌عنوان مسئول، دست این سربازان ولایت را بوسیده و از آنان حمایت می‌کنم.


انتهای پیام/4121/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته