دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
رنجبرزاده:

دانشجویان بسیجی با بصیرت و آگاهی خود می‌توانند نقشه‌های شوم دشمنان را خنثی کنند

فرمانده قرارگاه امام سجاد (ع) و سپاه مهاباد گفت: دانشجویان بسیجی با بصیرت و آگاهی خود می‌توانند نقشه و برنامه‌ریزی های شوم دشمنان را خنثی کنند و به عنوان قشری نخبه و روشنفکر هدایت جامعه را بر عهده داشته باشند.
کد خبر : 52255

سردار دلاور رنجبرزاده در آیین سالروز تاسیس بسیج دانشجویی با حضور جمعی از مسئولان اجرایی، فرماندهان نظامی و انتظامی و دانشجویان بسیجی شهرستان که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهاباد برگزار شد، اظهار کرد: بسیج به نماد وحدت در بین اقوام و اقشار مختلف مردم ایران اسلامی تبدیل شده و تمامی طبقات اجتماع در آن عضویت دارند.


وی افزود: اقشار مختلف مردم کشورمان در قالب حلقه‌های بسیج با هم دارای اتحاد و انسجامی خاصی هستند و این اتحاد و یک رنگی در سایه عضویت آنها در پایگاه‌های مقاومت بسیج شکل گرفته است.


در ادامه مراسم رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهاباد با توجه به نقش ایمان و علم در پیشرفت‌های علمی و سیاسی کشور اظهار کرد: وظیفه دانشجویان بسیجی در عرصه‌های مقابله با جنگ نرم دشمنان و تهدیدات آنها، کمتر از عرصه‌های علم و دانش نیست و بسیجیان باید در هر دو عرصه با تمام توان تلاش کنند.


صلاح خان احمدزاده گفت: دانشگاه آزاد اسلامی با در رأس قرار دادن پژوهش های دانش بنیان و تعامل بین علم و صنعت، می تواند نقش بسیار مهمی توسعه علمی کشور ایفا می کند.


وی افزود: اقتدار سیاسی هر جامعه‌ای ریشه در توانمندی‌های علمی آن جامعه دارد و دانشجویان بسیجی با تلاش در عرصه‌های علمی خود می‌توانند نویدآور اقتدار سیاسی کشور نیز باشند.


در پایان این آیین شرکت‌کنندگان با حضور بر سر مزار شهدای گمنام مدفون در این واحد دانشگاهی با قرائت فاتحه و نثار شاخه گل با آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی ایران تجدید پیمان کردند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته