دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 آذر 1394 - 11:41

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد استهبان: بسیج نمود واقعی بصیرت است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد استهبان با تاکید بر فرمایش مقام معظم رهبری و جایگاه بسیجیان، بسیج را نمود واقعی بصیرت معرفی کرد.
کد خبر : 52229

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، محسن زارعی جلیانی به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج و فرا رسیدن پنجم آذر ماه سالروز تشکیل بسیج مستضعفان به فرمان امام راحل اقدام به برگزاری نشستی با عنوان بسیج، وحدت و بیداری اسلامی و با حضور مسئولان، کارکنان و اعضای پایگاه مقاومت شهید صالح دانشگاه برگزار شد، با تشریح تاریخچه ای از جنگ تحمیلی، مطالبی را در رابطه با بسیج، بسیجیان و دوران هشت سال دفاع مقدس ارائه کرد.


وی افزود: موفقیت‌های کنونی کشور مدیون رشادتها و فداکاری‌های بسیجیان است که تجربیات ارزشمند این نیروهای انقلابی و مخلص الگویی برای تمام کشورهای دنیا به ویژه جهان اسلام شده است.


زارعی گفت:‌ حمایت از گروه‌های تروریستی و فرقه وهابیت، ایجاد تفرقه بین مسلمانان، تغییر فرهنگ، ارزشها و تخریب اساس و بنیان خانواده‌ها با ترفندهای مختلف و براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی از اهداف شوم استکبار جهانی آمریکا است. اگرچه آمریکا و کشورهای حامی شعار حقوق بشر و دموکراسی را مطرح می‌کنند اما خود ناقض حقوق بشر بوده و عملا دموکراسی را زیرپا گذاشته اند.


واحد استهبان به مناسبت گرامیداشت سی و ششمین سالروز تاسیس بسیج مستضعفان برنامه‌های مصوب شورای فرهنگی و پایگاه مقاومت شهید صالح دانشگاه را همچون فضاسازی محوطه دانشگاه با نصب بنر و پلاکارد با موضوع بسیج، احداث سنگر نمادین در ورودی دانشگاه، حضور در مراسم گلباران قبور مطهر شهدا و صبحگاه مشترک بسیجیان همزمان و همگام با ادارات و دیگر اقشار مردم، تجلیل از کارکنان ایثارگر و رزمنده در جلسه شورای اداری دانشگاه، برگزاری مسابقات کتاب‌خوانی و ورزشی، ارسال پیام کوتاه تبریک به استادان، کارکنان و دانشجویان، برپایی نمایشگاه عکس و پوستر با عنوان ایثار و مقاومت، پخش برنامه‌های اجرایی و عنوان نامگذاری شده هفته بسیج و جملاتی از سخنان گهربار امام راحل و فرمایشات مقام معظم رهبری از تابلوی الکترونیک ساختمان اداری، آموزشی امام خمینی در رابطه با بسیج اعلام و اجرا کرد.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته