دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

کادرفنی یا دورهمی؟! فکری کج‌سلیقه در انتخاب کادرش

سرمربی استقلال در انتخاب کادرفنی‌اش دست روی مربیانی گذاشت که با علم روز بیگانه هستند.
کد خبر : 522222
20201010_172738.jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، باشگاه استقلال بعد از هفته‌ها بازی با اسم‌های مختلف در نهایت هدایت تیمش را به محمود فکری سپرد. یک مربی کم‌تجربه در امر مربیگری که کلا سابقه 11 هفته سرمربیگری در لیگ برتر را دارد.


فکری در اولین گام در انتخاب دستیارانش ناموفق و کج‌سلیقه نشان داد. وقتی نگاهی به این اسامی می‌اندازیم؛ صمد مرفاوی، سیروس دین‌محمدی، حنیف عمران‌زاده و آرش برهانی، هیچ یک توانایی این را ندارند که نقش یک دستیار قوی و طراح تمرینات را که امری بسیار مهم است، ایفا کنند.


مرفاوی چند سالی بود که خود را بازنشسته کرده بود؛ اما در نهایت حاضر شد در تیم ته جدولی (در نیم فصل گذشته) نساجی دستیار فکری شود.


سیروس دین‌محمدی هم کارنامه خاصی در امر مربیگری ندارد و در یک مقطع هم آنالیزور کادرفنی قلعه‌نویی در استقلال بود.


حنیف عمران‌زاده و آرش برهانی هم بیشتر اینکه دنبال دانش مربیگری باشند در چند سال اخیر همواره در شبکه‌های اجتماعی درگیر کَل‌کَل با هواداران پرسپولیس بوده‌اند.


فکری که خودش در امر مربیگری کم تجربه است انتظار می‌رفت کادری باتجربه و البته با دانش روز را در کنار خود می‌گذاشت تا در شرایط سخت روی آنها تکیه کند نه این کادری که بیشتر مناسب همان تیم میانه جدولی نساجی است تا استقلالی که دایه قهرمانی در ایران و آسیا را دارد.


از همین حالا باید منتظر مصاحبه‌های عجیب و غریب برهانی و عمران‌زاده و کُری آنها با هواداران رقیب باشیم. 


مرفاوی هم هنوز اتفاقی رخ نداده ناراحت است از اینکه کسی او را دستیار خطاب کند و مدعی است مدیرفنی استقلال به حساب می‌آید.


در هر صورت فکری در این یکی دو روز سعی کرده یک دورهمی در کادرش ترتیب دهد تا کادرفنی که وزن نیمکت تیمش را بالا ببرد. شاید اگر امیرحسین صادقی هم به این کادر اضافه می‌شد دیگر همه چیز تکمیل شده بود!


انتهای پیام/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته