دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
ورمزیار در گفتگو با آنا:

فکری تجربه و دانش فنی سرمربیگری استقلال را دارد/ حواشی فضای مجازی برنامه‌ریزی شده است

پیشکسوت تیم استقلال گفت: محمود فکری از تجربه و دانش فنی لازم برای سرمربیگری استقلال بهره می‌برد و در فضای مجازی برنامه‌ریزی شده ایجاد حواشی می‌شود.
کد خبر : 522109
000.jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، محمود فکری در شرایطی به عنوان سرمربی تیم فوتبال استقلال انتخاب شد که پیش از جدایی از نساجی مازندران و قبول هدایت آبی‌پوشان بحث حضور آندره‌آ استراماچونی و الکس نوری روی نیمکت استقلال مطرح شد اما در نهایت آبی‌ها از این مربیان نامدار به گزینه‌ای داخلی رسیدند که عملکرد موفقی در نساجی داشت.


صادق ورمزیار در خصوص حواشی زیادی که پس از انتخاب محمود فکری به عنوان سرمربی استقلال برای آبی‌پوشان ایجاد شد به خبرنگار ورزشی آنا عنوان کرد: فکری مربی است که از جنس استقلال بود و باید از او حمایت تمام‌قد شود. اگر قرار باشد حواشی همچون چند فصل اخیر پیرامون استقلال باشد، این تیم نمی‌تواند در لیگ برتر در قامت یک مدعی قهرمانی به مصاف حریفان برود.


وی ادامه داد: فکری چندین سال در لیگ دسته اول آزادگان مربیگری کرد و از موفقیت‌های او می‌توان رساندن نفت مسجدسلیمان به لیگ برتر را اشاره کرد. فصل گذشته هم در نساجی مازندران عملکرد بسیار خوبی داشت و توانست این تیم را از سقوط به لیگ دسته اول نجات دهد و رتبه‌ای تک‌رقمی کسب کند.


پیشکسوت تیم استقلال در واکنش به این موضوع که بسیاری معتقدند فکری دانش و تجربه فنی نشستن روی نیمکت استقلال را ندارد، اظهار کرد: نباید پیش از آنکه اتفاقی رخ دهد، پیش‌بینی کرد. مسلماً مدیریت باشگاه استقلال پس از بررسی گزینه‌های متعدد، فکری را بهترین گزینه برای نشستن روی نیمکت تیمش دانست. متأسفانه در فضای مجازی خیلی‌ها برنامه‌ریزی شده حواشی ایجاد می‌کنند که کادر فنی استقلال باید آگاهانه با این موضوع برخورد کند و اجازه ندهد تیمش وارد فضایی شود که به موفقیت ختم نمی‌شود.


وی تأکید کرد: در کادر فنی محمود فکری استقلالی‌هایی چون سیروس دین‌محمدی، صمد مرفاوی و حنیف عمران‌زاده وجود دارند. هر سه نفر از بازیکنان و مربیان پیشین استقلال بودند و با کسب تجربیات مناسب به این تیم بازگشتند. در خصوص عمران‌زاده عنوان شده بود که بازیکن پرحاشیه‌ای بوده ولی به نظرم او تعصب خاصی به استقلال دارد و می‌تواند مانند دیگر اعضای کادر فنی به تیم کمک کند. عِرق و تعصبی که عمران‌زاده به تیم محبوبش دارد، باعث شده تا بسیاری بخواهند برای او ایجاد حاشیه کنند ولی من مطمئن هستم که او حاشیه‌ای ایجاد نمی‌کند که به استقلال لطمه بزند.


ورمزیار در واکنش به این موضوع که پرسپولیس در چند فصل اخیر قهرمان فوتبال ایران بوده و این اتفاق به شدت باعث رنجش هواداران استقلال شده، تصریح کرد: فوتبال بالا و پایین زیاد دارد. خاطرم هست در دهه 70 که برای استقلال بازی می‌کردیم نزدیک هفت سال پرسپولیس نتوانست برابر ما برنده شود. تقدیر چنین بوده که پرسپولیس بتواند به چند قهرمانی در سال‌های اخیر دست یابد. امیدوارم در این فصل با باز شدن پنجره نقل و انتقالات استقلال، این تیم بدون مشکلات مالی و با انتخاب مدیرعاملی کارآمد بتواند برخلاف چند فصل اخیر قهرمان فوتبال ایران شود.


انتهای پیام/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته