دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفتگو با آنا مطرح شد؛

زمینه اشتغال فارغ‌التحصیلان روانشناسی در چه سازمان‌هایی فراهم است؟

مدیر گروه روانشناسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر زمینه اشتغال فارغ‌التحصیلان رشته روانشناسی در سازمان‌های مختلف را تشریح کرد و گرایش دانشجویان دیگر رشته‌ها به این رشته را قابل توجه دانست.
کد خبر : 522208
WhatsApp Image 2020-10-10 at 16.19.21.jpeg

مهدی آقاپور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا در اهر درباره بازار کار و زمینه اشتغال فارغ‌التحصیلان رشته روانشناسی اظهار کرد: فارغ‌التحصیلان این رشته در آموزش‌ و پرورش، بهداشت و درمان، بیمارستان‌ها، قوه قضائیه، سازمان زندان‌ها و مراکز بهزیستی از فرصت‌های شغلی خوب و بالایی برخوردار هستند.


وی افزود: رشته روانشناسی به‌دلیل داشتن زمینه کارآفرینی و خوداشتغالی قابلیت لازم را بعد از دوره کارشناسی ارشد برای اقدام به کسب پروانه اشتغال به‌منظور راه‌اندازی مرکز مشاوره، مرکز ازدواج و خانواده و دفتر خدمات روان‌شناختی و مشاوره از سازمان روانشناسی، وزارت ورزش و جوانان و بهزیستی دارد.


مدیر گروه روانشناسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر گفت: با توجه به تشکیل سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره و کمیسیون‌های مختلف درباره صدور پروانه به فارغ‌التحصیلان رشته روان‌شناسی برای تأسیس مراکز درمانی و روان‌شناسی اشتیاق دانشگاه‌ها برای راه‌اندازی رشته روان‌شناسی و گرایش‌های روان‌شناسی افزایش یافته و گرایش دانشجویان حتی از دیگر رشته‌ها هم به این رشته قابل توجه است.


آقاپور اضافه کرد: واحد دانشگاهی اهر به‌عنوان بزرگ‌ترین مرکز آموزش عالی شمال شرق آذربایجان شرقی، علاوه بر استادان مجرب، باسابقه و فضای مناسب آموزشی در رشته روانشناسی دارای آزمایشگاه مجهز برای آموزش عملی و بالینی بوده که امکان فراگیری بهتر و عملی را برای دانشجویان فراهم کرده و اکنون امکان ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی روانشناسی و کارشناسی ارشد با گرایش عمومی و بالینی در این واحد دانشگاهی فراهم شده است.


انتهای پیام/4121/4062/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته