دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 مهر 1399 - 14:35
سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی اسلام‌آباد غرب عنوان کرد؛

تلاش برای ارتقای ارتباط مناسب و مؤثر دانشگاه با سازمان‌ها و نهادها

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلام‌آباد غرب گفت: ارتباط مناسب و مؤثر با سازمان‌های خارج از دانشگاه مهم‌ترین ارکان و اهدافی هستند که برای ارتقای آنها تلاش خواهیم کرد.
کد خبر : 522147
20201010_093105.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از اسلام‌آباد غرب، تورج محمدزمانی در نخستین روز کاری با حضور در جمع کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلام‌آباد غرب اظهار کرد: موضوعات آموزش، پژوهش، فرهنگ، مسائل مالی، تکریم ارباب‌رجوع و ارتباط مناسب و مؤثر با سازمان‌ها و نهادهای خارج از دانشگاه مهم‌ترین ارکان دانشگاه هستند که برای ارتقای آنها تلاش خواهیم کرد.


وی افزود: خانه نخست ما دانشگاه است که باعث رشد، پیشرفت، سلامت، موقعیت اجتماعی و خیلی از داشته‌های ارزشمند بوده و به همین دلیل امروز از کل مجموعه درخواست دارم با همدلی و تلاش دوچندان شرایط سخت کنونی را بهبود ببخشیم.


سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلام‌آباد غرب با آرزوی سلامتی برای همه بیماران به‌ویژه بیماران درگیر با ویروس کرونا از همه همکاران به‌صورت جدی درخواست کرد برای حفظ سلامتی خود و خانواده‌ها حتماً پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.


اصول و ارزش‌ها باید در تغییرات حفظ شوند


علی مرادی معاون علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلام‌آباد غرب هم تغییرات را امری طبیعی در نظام‌های مختلف کاری عنوان کرد و گفت: مهم این است در تغییرات اصول و ارزش‌ها حفظ شوند و با استفاده از تکنیک‌های به‌روز روند رسیدن به اهداف میسر شود و سرعت بهتری پیدا کند.


انتهای پیام/4121/4062/


انتهای پیام/

برچسب ها: کرونا
ارسال نظر
قالیشویی ادیب