دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 مهر 1399 - 22:23
سرمربی تیم دو و میدانی بانوان دانشگاه آزاد:

تیم ما در لیگ دو و میدانی با بدشانسی مواجه شد/ رئیس جدید دو و میدانی باید مدیریت داشته باشد

سپیده توکلی گفت: ما در لیگ دو و میدانی بدشانسی آوردیم و در نهایت مقام دوم این رقابت‌ها را کسب کردیم.
کد خبر : 521812

به گزارش گروه رسانه‌های دیگر خبرگزاری آنا سپیده توکلی، سرمربی تیم دو و میدانی بانوان  دانشگاه آزاد اسلامی، درباره عملکرد تیمش در لیگ دو و میدانی اظهار کرد: تیم دانشگاه آزاد برای ششمین مرتبه در لیگ دو و میدانی بانوان تیمداری کرد و ما ۵ سال قهرمان این مسابقات بودیم، اما امسال بدشانسی آوردیم و ورزشکاران ما در مراحل اول و دوم لیگ آسیب دیدند و ما با ۴ ورزشکار کمتر مسابقات را پشت سرگذاشتیم. البته خدا را شکر توانستیم مقام نایب قهرمانی را در لیگ دو و میدانی کسب کنیم و ورزشکاران ما خوب درخشیدند و امروز هم پریسا عرب رکورد ۱۰۰۰۰ متر و روز گذشته هم رکورد ۵۰۰۰ متر را جابه‌جا کرد.  


توکلی درباره برنامه‌های آینده تیم دو و میدانی دانشگاه آزاد گفت:  ما از بازیکنان خود در فصل آینده نیز استفاده می‌کنیم و به طور حتم آن‌ها به درخشش خود ادامه می‌دهند. امسال یک مقدار بدشانسی داشتیم، اما اوضاع جهان به صورتی بوده  که قابل پیش بینی نبوده است و کرونا باعث شد که ورزشکاران ما از مرز آمادگی خود خارج شوند. ورزشکاران تهرانی ما به خاطر تعطیلی پارک‌ها و ورزشگاه‌ها نتوانستند تمرین کنند، اما خدا را شکر مسابقات دو و میدانی با همه شرایط  و با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی برگزار شد و نتیجه دلخواه خود را گرفتیم.  


پیست ورزشگاه آفتاب انقلاب برای دوندگان سرعت مساعد نیست 


سرمربی تیم دو و میدانی دانشگاه آزاد درباره شرایط جوی در لیگ دو و میدانی بیان کرد: پیست ورزشگاه آفتاب انقلاب برای دوندگان سرعت خیلی مساعد نیست، چون باد مخالف می‌وزد و هوا رو به خنکی می‌رود، اما فدراسیون دو و میدانی  به خاطر کرونا نمی‌توانست مسابقات را  در شهر دیگری برگزار کند و  مسابقات در تهران انجام شد.  


توکلی درباره انتخابات ریاست دو و میدانی و تغییر و تحولات در این فدراسیون گفت: من موافق این موضوع هستم و امیدوارم کسی در راس فدراسیون دو و میدانی قرار بگیرد که مدیریت داشته باشد و از جنس دو و میدانی باشد و بتواند اتفاقات رخ داده در چند سال اخیر را جبران کند و یک روحیه  شاد در  دو و میدانی ایجاد شود.


منبع: باشگاه خبرنگاران


انتهای پیام/ 4127


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته