دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 مهر 1399 - 03:59

این حجم از روی آوری به نام‌های خارجی در تولید محصولات داخلی پرسش برانگیز است!

«حمدرضا رهبرپور»، استاد دانشگاه طی توییتی نوشت:این حجم از روی آوری به نام‌های خارجی در تولید محصولات داخلی پرسش برانگیز است!
کد خبر : 521356
3.jpg

به گزارش گروه رسانه‌های دیگر خبرگزاری آنا، «حمدرضا رهبرپور»، استاد دانشگاه طی توییتی نوشت:


نام‌های تجاری در سال‌های دور:


مینو، نرمه، برف، پفک، دریا، گلی، مادر، گرجی و ...


و در سال‌های اخیر:


سافتلن، مکنزی، ویکتوریا، هوم کر، ایزی پلاست، وین تک و ...


این حجم از روی آوری به نام‌های خارجی در تولید محصولات داخلی پرسش برانگیز است!



منبع: مشرق


انتهای پیام/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته