دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 مهر 1399 - 10:27
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی نی‌ریز:

بازنشستگان ذخایر ارزشمند خردورزی، تجربه و تخصص هستند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی‌ریز بر به‌کارگیری همت و توان دانشگاهیان در راستای افزایش رضایت‌مندی دانشجویان تأکید و بازنشستگان را ذخایر ارزشمند خردورزی، تجربه و تخصص معرفی کرد.
کد خبر : 521096
IMG_4035.JPG

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از نی‌ریز، سیدمحمدرضا رئیس‌السادات در مراسم تجلیل از بازنشستگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی‌ریز با قدردانی از تلاش‌ها و خدمات کارکنان دانشگاه بر به‌کارگیری تمام همت و توان در راستای افزایش رضایت‌مندی دانشجویان تأکید و بازنشستگان را ذخایر ارزشمند خردورزی، تجربه و تخصص معرفی کرد.


وی با برشمردن اهمیت تکریم ارباب رجوع بر ضرورت پاسخگویی توأم با احترام و ادب تأکید کرد و افزود: دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی‌ریز که بیش از 30 سال از راه‌اندازی آن می‌گذرد و حقیقتاً به‌عنوان قطب رشته‌های مهندسی ازجمله مکانیک، معدن و برق در جنوب کشور شناخته می‌شود و در بسیاری از رشته‌های علوم انسانی و علوم پایه از جمله حقوق، شیمی، مدیریت، حسابداری و جامعه‌شناسی دارای قدمت و سابقه در استان فارس است.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی‌ریز ادامه داد: این مجموعه عظیم قطعاً حاصل تلاش و پشتکار تمام کارمندان، استادان و به‌ویژه کارمندانی است که امروز مفتخر به کسوت بازنشستگی شده‌اند.


رئیس‌السادات عنوان کرد: باید از تجربه و تخصص بازنشستگان دانشگاه با تشکیل کانون بازنشستگان در سطوح استانی و ملی، استفاده و بهره مفید برد.


رعایت اصول و پروتکل‌های بهداشتی برای پیشگیری از شیوع و ابتلا به کرونا، تأکید بر اعتبار مدرک دانشگاه آزاد اسلامی در سطوح بیل‌المللی و ملی، اهتمام به جذب دانشجو با تأکید بر تبلیغات صحیح و مناسب، رعایت نظم و انضباط کاری و ترغیب و تشویق کارکنان به بازخریدی سنوات خدمت با توجه به بخشنامه جدید بازخریدی از دیگر موارد مطرح‌شده توسط رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی‌ریز در این مراسم بود.


به گزارش آنا، در این مراسم با اعطای لوح سپاس و هدیه از تلاش‌ها و خدمات محمود دهقانی‌پور و محمد پرسته از کارمندان بازنشسته دانشگاه و حمیدرضا قره‌چاهی عضو هیئت علمی واحد نی‌ریز که به مدت 9 سال مسئولیت معاونت دانشجویی فرهنگی واحد نی‌ریز را برعهده داشت، قدردانی شد.


انتهای پیام/4103/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته