دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

بیانیه حمایت و قدردانی از دکتر میرزاده از سوی دانشگاهیان واحد پارس آباد امضا شد

جمعی از دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد پارس آباد مغان در پی تلاشهای دکتر میرزاده ریاست دانشگاه آزاد اسلامی با بیانیه‌ای از خدمات ارزنده وی و معاونان زحمتکش دانشگاه قدردانی و تشکر کردند.
کد خبر : 52095

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، جمعی از دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد پارس آباد مغان در راستای تلاش‌های دکتر میرزاده ریاست دانشگاه آزاد اسلامی و ارائه برنامه‌هایی در راستای رشد و توسعه و اعتلای دانشگاه آزاد اسلامی همچون گسترش تحصیلات تکمیلی، شرکت‌های دانش‌بنیان و حمایت از کارکنان، توجه ویژه به ورزش جوانان، اعضای هیأت علمی و دانشجویان، از خدمات ارزنده ایشان و معاونان زحمتکش دانشگاه قدردانی و تشکر کردند.


در بخشی از این بیانیه آمده است:


من لم یشکرالمخلوق لم یشکرالخالق


استاد فرزانه و فرهیخته جناب آقای دکتر میرزاده


یکی از مهمترین عوامل موثر در پیشرفت جوامع، توجه به تولید علم و پژوهش و معرفت اندوزی و ارج نهادن به جایگاه اندیشمندان است و این افتخار در سایه همت بلند و سعی مشکور مدیران توانمندی است که خالصانه و بی‌شائبه به ملتی متمدن و دانش پژوه همچون ایران اسلامی خدمت می‌کنند.


دانشگاه آزاد اسلامی واحد پارس آباد مغان نیز در سایه همین مدیریت مدبرانه، با تصویب رشته‌های متعددی در مقاطع تحصیلات تکمیلی، تصویب ایجاد واحد بین الملل برای واحد پارس آباد گامی بزرگ در تولید علم و اشتغال جوانان، رونق اقتصادی در دوره افتاده ترین نقطه صفر مرزی کشور عزیز ایران اسلامی بردارد.


بدینوسیله ما کارکنان، اعضای هیأت علمی و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد پارس آباد مغان بر خود وظیفه می‌دانیم از تلاشهای ارزنده و مدیریت سازنده و مقتدرانه حضرتعالی در راستای تولید و اشاعه علم و معرفت در ایران اسلامی، بویژه گسترش تحصیلات تکمیلی، شرکت‌های دانش‌بنیان و معرفی دانشگاه آزاد اسلامی بعنوان قطب علمی و پژوهشی در فراسوی مرزها قدردانی و تشکر کنیم.


قدردانی و حمایت 242 نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی نیز گواه این امر بوده و وظیفه ای گران‌سنگ که همواره خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی در سایت مدیریت توانمند حضرتعالی و زحمات پدرانه و دلسوزانه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی یار دیرین انقلاب و یاور راستین امام(ره) و مقام معظم رهبری، بیش از پیش تلاش کند.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته